1. Το 90% των πελατών είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερο για να διασφαλίσουν άριστη εξυπηρέτηση. (πηγή)
  2. Το 58% των καταναλωτών ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για αγορές από εταιρείες που παρέχουν ποιοτική εξυπηρέτηση. (πηγή)
  3. Η αναλογία μεταξύ θετικών και αρνητικών εμπειριών είναι 12 προς 1. Για κάθε 1 αρνητική εμπειρία χρειάζονται 12 θετικές για να επανέλθει ο πελάτης στην πρότερη κατάσταση. (πηγή)
  4. Η ταχύτητα στην επίλυση προβλημάτων είναι ο σημαντικότερος παράγοντας εξυπηρέτησης για το 82% των πελατών. (πηγή)
  5. Το 96% των πελατών θα παραμείνουν στην εταιρεία αν ενεργήσετε γρήγορα για να διορθώσετε ένα λάθος σας. (πηγή)
  6. Το 74% των πελατών ενοχλούνται πολύ αν πρέπει να επικοινωνήσουν ξανά οι ίδιοι για ένα θέμα επειδή δεν έχει κάνει follow-up κάποιος εκπρόσωπος της εταιρείας. (πηγή)
  7. Το 75% των πελατών αισθάνεται ότι είναι υπερβολικά μεγάλος ο χρόνος που πρέπει να περιμένουν για να μιλήσουν με έναν εκπρόσωπο της εταιρείας στο τηλέφωνο ή μέσω chat. (πηγή)
  8. Το 67% των πελατών έχουν διακόψει μια τηλεφωνική κλήση γιατί δεν μπορούν να μιλήσουν με άνθρωπο. (πηγή)
  9. Το 80% των πελατών αναφέρουν ότι οι εταιρείες δεν έχουν καταγράψει το περιεχόμενο της τελευταίας επικοινωνίας που είχαν μαζί τους. (πηγή)
  10. Το 60% των πελατών είναι πρόθυμοι να δοκιμάσουν μια νέα μάρκα ή μια νέα εταιρεία που μπορεί να τους δώσει μια ‘καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης’. (πηγή)
  11. Το 29% των πελατών αλλάζουν μάρκα ή εταιρεία εξαιτίας της άγνοιας ή των μη επαρκών γνώσεων των υπαλλήλων. (πηγή)
  12. Το 72% των καταναλωτών χρησιμοποιούν το Google κατά τη φάση της διερεύνησης μιας αγοράς που θέλουν να κάνουν. (πηγή)
  13. Το 84% των millennials αντιπαθούν τη διαφήμιση και θεωρούν αξιόπιστα τα εταιρικά websites, τις ειδήσεις και τους φίλους τους. (πηγή)
  14. Οι πελάτες διαμορφώνουν άποψη για το website σας μέσα σε 0,5’’ αφού φορτώσει. (πηγή)
  15. Οι καλές κριτικές για την Εξυπηρέτηση Πελατών μιας εταιρείας μπορεί να αποφέρουν μέχρι και 40% επιπρόσθετα έσοδα. (πηγή)
  16. Η λήψη αποφάσεων εξαρτάται κατά 80% από το Συναίσθημα και κατά 20% από τη Λογική. (πηγή)
  17. Σύμφωνα με μια έρευνα, μόνο το 1% των πελατών αισθάνονται ότι οι εταιρείες ανταποκρίνονται στις προσδοκίες τους. (πηγή)

Σημείωση: Τα παραπάνω στοιχεία προέρχονται κυρίως από έρευνες στις ΗΠΑ. Στην Ευρώπη ή στην Ελλάδα, τα νούμερα ίσως διαφέρουν λίγο. Οι τάσεις όμως που δείχνουν είναι ξεκάθαρες.
(Τις βλέπετε τώρα που διαλύονται τα σύννεφα;.)

Print Friendly, PDF & Email