Φωτογραφία: Pixabay  |  Διάβασμα 2’

 

Το πρόβλημα

Έγραφα στο άρθρο ‘10 περιπτώσεις managers, 10 manager…περιπτώσεις’ για τον manager τύπου ΤΝΤ. Αυτόν που εκρήγνυται και … όποιον πάρει η μπάλα…

Όταν ένας προϊστάμενος, ένας διευθυντής, ένας επιχειρηματίας έχει νεύρα, δεν υπάρχει πιο εύκολη λύση από το να ξεσπάσει στους εργαζόμενους της ομάδας ή της εταιρείας του!

Σχετικά πρόσφατα έγινα μάρτυρας ενός περιστατικού από έναν τέτοιο manager. Η αλήθεια είναι ότι ο συγκεκριμένος manager – ευτυχώς – κατανοεί και αποδέχεται τα λάθη του. Σποραδικά, ζητά και συγνώμη.

Όμως, η αλήθεια είναι ότι ένας manager TNT δημιουργεί μια κατάσταση που αργεί να ξεπεραστεί.

Αισθάνομαι δε σχετικά άβολα και περίεργα όταν οι εργαζόμενοι καταφεύγουν σε μένα (που είμαι εξωτερικός συνεργάτης και δεν ανήκω στην ιεραρχία της επιχείρησης) για να παρέμβω και να λυθεί ένα τέτοιο ζήτημα…

 

Τα δεδομένα

Αυτή/-ός ηρεμεί μέσα σε 10′, 20′, 1 ώρα.

Όμως 10, 20 ή 120 άτομα μπορεί να κάνουν 3 μέρες να ηρεμήσουν. Με αποτέλεσμα να μην κάνουν καλή δουλειά, να μην εξυπηρετούν σωστά τους πελάτες, κλπ, κλπ.

Αυτή/-ός τους βλέπει, κάνει λίγο υπομονή, κάποια στιγμή δεν αντέχει άλλο, εκνευρίζεται ξανά, τους την ‘πέφτει’ ξανά και … φτου κι απ’ την αρχή.

Ένα πρόσθετο θέμα είναι ότι πολλοί διευθυντές και προϊστάμενοι (όπως και ο συγκεκριμένος manager) επειδή μπορούν και ξεπερνούν εύκολα το πρόβλημα, πιστεύουν ότι το ίδιο εύκολα θα πρέπει να το ξεπερνούν και οι εργαζόμενοι.

Δεν γίνεται όμως έτσι…

 

Διαδικασία επίλυσης προβλήματος

Βήμα 1 – Αγοράζετε ένα λούτρινο ζωάκι ή ένα stress ball.

Αν δεν δείτε αποτελέσματα…

Βήμα 2 – Διαβάζετε τον Κύκλο του Κέρδους στο άρθρο ‘Είναι καλά, είσαι καλά, είμαι καλά’. Στο Βήμα 6 προσθέστε ‘… πετάει από τη χαρά του!’

Αν δεν δείτε αποτελέσματα…

Βήμα 3 – Συμβουλεύεστε έναν ειδικό (σύμβουλο, coach, ψυχολόγο). Δεν είναι ντροπή, γι’ αυτό το λόγο βρίσκονται εκεί έξω!

 

Σημείωση: Οποιαδήποτε ομοιότης με συμβάντα στο οικογενειακό και φιλικό σας περιβάλλον, δεν είναι καθόλου – μα καθόλου – συμπτωματική…!

 

(Βήμα 4 – Ακούτε μουσικές τύπου … Cool Strutting ) 

 

Θέλετε να αναδημοσιεύσετε αυτό το άρθρο στην ιστοσελίδα σας; Επικοινωνήστε μαζί μας.
Μπορείτε επίσης να εκτυπώσετε, να αναπαράγετε και να διανείμετε το άρθρο, εφ’ όσον φαίνεται καθαρά το λογότυπο της Customer Service Greece και υπάρχει το σχετικό ενεργό link.

Print Friendly, PDF & Email