FAQs

Πώς παρέχουμε ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών;

Είναι βασική προϋπόθεση να υπάρχει πελατοκεντρική φιλοσοφία σε ολόκληρη την επιχείρηση. Να κατανοούν, δηλαδή, όλοι ότι ο μόνος τρόπος για να επιβιώσει και να έχει κερδοφορία η επιχείρηση είναι να έχει πελάτες. Άρα, να τους εξυπηρετούμε σωστά, για να παραμένουν πελάτες μας, για να επιστρέφουν και να αγοράζουν ξανά από τη δική μας επιχείρηση. Πρέπει να [...]

2017-09-16T16:27:34+00:0027/11/2012|

Ποια είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση πελάτη;

Είναι αυτή που αφήνει ικανοποιημένο κάθε πελάτη, κάθε φορά που επικοινωνεί μαζί σας! Ο πελάτης σας αισθάνεται ότι έχει την καλύτερη εξυπηρέτηση όταν: του δίνετε άμεσα απάντηση, πληροφορία ή λύση δείχνετε προσωπικό ενδιαφέρον με εξατομικευμένη εξυπηρέτηση τον αντιμετωπίζετε με σεβασμό και όχι διαδικαστικά απολαμβάνει κάτι καλύτερο ή περισσότερο από αυτό που περίμενε Αυτά τα στοιχεία πάντα [...]

2017-09-16T16:30:50+00:0027/11/2012|

Ποια είναι τα προσωπικά στοιχεία, οι δεξιότητες και οι ικανότητες για να παρέχουμε ποιοτική εξυπηρέτηση;

Οι εργαζόμενοι πρέπει: vα νιώθουν και να λειτουργούν ως υπεύθυνοι επαγγελματίες. να διαθέτουν ενσυναίσθηση (empathy), δηλαδή να μπορούν να μπαίνουν στη θέση του πελάτη, να κατανοούν αυτό που λέει και - κυρίως - αυτό που αισθάνεται. να λειτουργούν με ταχύτητα και να δίνουν άμεσα λύση, χωρίς ο πελάτης να ταλαιπωρείται ή να χρειάζεται να επικοινωνεί ξανά [...]

2017-09-16T16:35:54+00:0027/11/2012|

Πώς μπορούν οι εργαζόμενοι να μάθουν/αποκτήσουν τις απαιτούμενες ικανότητες για να παρέχουν ποιοτική εξυπηρέτηση στον πελάτη;

Κατ’ αρχάς πρέπει να αποδεχτούν το ρόλο τους: να εξυπηρετούν και να υπηρετούν! Είναι σημαντικό να έχουν αυτογνωσία και να κάνουν αντικειμενική κριτική στον εαυτό τους. Να παρακολουθούν εκπαιδευτικά προγράμματα Επικοινωνίας, Εξυπηρέτησης, Χειρισμού Παραπόνων, Τηλεφωνικής Επικοινωνίας, Ψυχολογίας, Ατομικής Βελτίωσης. Είτε Ανοικτά, όπου συμμετέχουν εργαζόμενοι από πολλές εταιρείες, είτε Ενδοεπιχειρησιακά, όπου εκπαιδεύεται μαζί όλη η ομάδα, το [...]

2017-09-16T16:37:02+00:0027/11/2012|

Πώς μπορώ να χειρίζομαι αποτελεσματικά τα παράπονα των πελατών;

Το πιο σημαντικό είναι να αποδέχεστε το παράπονο ως μια πραγματικότητα του πελάτη. Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνείτε μαζί του ή να έχει δίκιο σε αυτό που σας λέει. Να είστε έτοιμοι να ακούσετε την άποψή του και να κάνετε διευκρινιστικές ερωτήσεις. Έτσι δείχνετε ενδιαφέρον για αυτό που σας λέει. Το πιο σημαντικό: να διατηρείτε την [...]

2017-09-16T16:39:02+00:0027/11/2012|

Πώς αυξάνω τους πιστούς πελάτες; Πώς επιτυγχάνω customer loyalty;

Το ενδιαφέρον εδώ είναι ότι το θέλει και ο ίδιος ο πελάτης! Μόνο ένας τρόπος υπάρχει για να το επιτύχετε: να δίνετε στον πελάτη αυτό που θέλει (κι ακόμη περισσότερο…). Kάθε φορά, με σταθερότητα και συνέπεια! Όσο και αν διαφορετικοί πελάτες εκτιμούν διαφορετικά πράγματα, αυτά που τελικά θέλουν όλοι είναι: σεβασμός, ταχύτητα και λύσεις. Αυτά τα [...]

2017-09-16T16:41:08+00:0027/11/2012|

Πώς μπορώ να αντιμετωπίσω την αντίρρηση για μείωση της τιμής ή για έκπτωση;

Κανόνας: μην υποχωρήσετε αμέσως! Μην κάνετε έκπτωση μόλις σας τη ζητήσει ο πελάτης. Το πρώτο που πρέπει να κάνετε είναι να ‘το παλέψετε’. Έτσι, δείχνετε ότι πιστεύετε στο προϊόν ή στην υπηρεσία σας. ‘Άρα’, σκέπτεται ο πελάτης, ‘κάποιος λόγος θα υπάρχει’. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που κάνουν τους πελάτες να ζητούν έκπτωση. Από το να μην έχουν [...]

2017-08-06T06:39:33+00:0026/11/2012|
Go to Top