Είναι αυτή που αφήνει ικανοποιημένο κάθε πελάτη, κάθε φορά που επικοινωνεί μαζί σας!
Ο πελάτης σας αισθάνεται ότι έχει την καλύτερη εξυπηρέτηση όταν:
- του δίνετε άμεσα απάντηση, πληροφορία ή λύση
- δείχνετε προσωπικό ενδιαφέρον με εξατομικευμένη εξυπηρέτηση
- τον αντιμετωπίζετε με σεβασμό και όχι διαδικαστικά
- απολαμβάνει κάτι καλύτερο ή περισσότερο από αυτό που περίμενε
Αυτά τα στοιχεία πάντα κάνουν τη διαφορά, εφ’ όσον υπερβαίνουν τις προσδοκίες του πελάτη σας και το επίπεδο εξυπηρέτησης του ανταγωνισμού σας.
Leave A Comment