Είναι αυτή που αφήνει ικανοποιημένο κάθε πελάτη, κάθε φορά που επικοινωνεί μαζί σας!
Ο πελάτης σας αισθάνεται ότι έχει την καλύτερη εξυπηρέτηση όταν:

  • του δίνετε άμεσα απάντηση, πληροφορία ή λύση
  • δείχνετε προσωπικό ενδιαφέρον με εξατομικευμένη εξυπηρέτηση
  • τον αντιμετωπίζετε με σεβασμό και όχι διαδικαστικά
  • απολαμβάνει κάτι καλύτερο ή περισσότερο από αυτό που περίμενε

Αυτά τα στοιχεία πάντα κάνουν τη διαφορά, εφ’ όσον υπερβαίνουν τις προσδοκίες του πελάτη σας και το επίπεδο εξυπηρέτησης του ανταγωνισμού σας.