Το ενδιαφέρον εδώ είναι ότι το θέλει και ο ίδιος ο πελάτης!
Μόνο ένας τρόπος υπάρχει για να το επιτύχετε: να δίνετε στον πελάτη αυτό που θέλει (κι ακόμη περισσότερο…). Kάθε φορά, με σταθερότητα και συνέπεια!
Όσο και αν διαφορετικοί πελάτες εκτιμούν διαφορετικά πράγματα, αυτά που τελικά θέλουν όλοι είναι: σεβασμός, ταχύτητα και λύσεις. Αυτά τα τρία στοιχεία δημιουργούν στον πελάτη τη Θετική Εμπειρία (Positive Customer Experience). Τον κάνουν να χαίρεται που μιλά μαζί σας, θέλει να γίνει ή να παραμείνει πελάτης σας. ‘Δένεται’ με εσάς και την εταιρεία σας. Θέλει να επιστρέψει και να αγοράσει ή να εξυπηρετηθεί ξανά από εσάς.
Leave A Comment