customer-careΟι εργαζόμενοι πρέπει:

  • vα νιώθουν και να λειτουργούν ως υπεύθυνοι επαγγελματίες.
  • να διαθέτουν ενσυναίσθηση (empathy), δηλαδή να μπορούν να μπαίνουν στη θέση του πελάτη, να κατανοούν αυτό που λέει και – κυρίως – αυτό που αισθάνεται.
  • να λειτουργούν με ταχύτητα και να δίνουν άμεσα λύση, χωρίς ο πελάτης να ταλαιπωρείται ή να χρειάζεται να επικοινωνεί ξανά και ξανά.
  • να δείχνουν ενδιαφέρον και να μην ακούγονται τυπικοί, διαδικαστικοί, αδιάφοροι.
  • να γνωρίζουν άριστα το αντικείμενο της δουλειάς τους – εταιρεία, προϊόντα, υπηρεσίες, διαδικασίες.
  • να είναι διατεθειμένοι να κάνουν το κάτι extra για να ικανοποιήσουν τον πελάτη.
  • να έχουν αισιοδοξία και να διατηρούν την καλή τους ψυχολογία ακόμη και μετά από μια δύσκολη κατάσταση ή ένα δύστροπο πελάτη.