Οι εργαζόμενοι πρέπει:
- vα νιώθουν και να λειτουργούν ως υπεύθυνοι επαγγελματίες.
- να διαθέτουν ενσυναίσθηση (empathy), δηλαδή να μπορούν να μπαίνουν στη θέση του πελάτη, να κατανοούν αυτό που λέει και – κυρίως – αυτό που αισθάνεται.
- να λειτουργούν με ταχύτητα και να δίνουν άμεσα λύση, χωρίς ο πελάτης να ταλαιπωρείται ή να χρειάζεται να επικοινωνεί ξανά και ξανά.
- να δείχνουν ενδιαφέρον και να μην ακούγονται τυπικοί, διαδικαστικοί, αδιάφοροι.
- να γνωρίζουν άριστα το αντικείμενο της δουλειάς τους – εταιρεία, προϊόντα, υπηρεσίες, διαδικασίες.
- να είναι διατεθειμένοι να κάνουν το κάτι extra για να ικανοποιήσουν τον πελάτη.
- να έχουν αισιοδοξία και να διατηρούν την καλή τους ψυχολογία ακόμη και μετά από μια δύσκολη κατάσταση ή ένα δύστροπο πελάτη.
Leave A Comment