Είναι βασική προϋπόθεση να υπάρχει πελατοκεντρική φιλοσοφία σε ολόκληρη την επιχείρηση.
Να κατανοούν, δηλαδή, όλοι ότι ο μόνος τρόπος για να επιβιώσει και να έχει κερδοφορία η επιχείρηση είναι να έχει πελάτες. Άρα, να τους εξυπηρετούμε σωστά, για να παραμένουν πελάτες μας, για να επιστρέφουν και να αγοράζουν ξανά από τη δική μας επιχείρηση.
Πρέπει να υπάρχει θέληση και δέσμευση από τη διοίκηση και να είναι σωστά συντονισμένα τα τμήματα, οι άνθρωποι και η τεχνολογία που χρησιμοποιείται.
Τέλος, πρέπει να υπάρχει ομοιογένεια στην επικοινωνία με τους πελάτες, να νιώθουν όλοι οι εργαζόμενοι προσωπικά υπεύθυνοι και να στοχεύουν στο να δίνουν θετικές εμπειρίες στους πελάτες (positive customer experiences).
Leave A Comment