Κατ’ αρχάς πρέπει να αποδεχτούν το ρόλο τους: να εξυπηρετούν και να υπηρετούν!

Είναι σημαντικό να έχουν αυτογνωσία και να κάνουν αντικειμενική κριτική στον εαυτό τους.

Να παρακολουθούν εκπαιδευτικά προγράμματα Επικοινωνίας, Εξυπηρέτησης, Χειρισμού Παραπόνων, Τηλεφωνικής Επικοινωνίας, Ψυχολογίας, Ατομικής Βελτίωσης. Είτε Ανοικτά, όπου συμμετέχουν εργαζόμενοι από πολλές εταιρείες, είτε Ενδοεπιχειρησιακά, όπου εκπαιδεύεται μαζί όλη η ομάδα, το τμήμα ή η επιχείρηση.

Να διαβάζουν και να ενημερώνονται από το internet.

Να παρακολουθούν τι συμβαίνει στην αγορά, όχι μόνο στην εταιρεία τους. Τί κάνει ο ανταγωνισμός; Πώς αντιμετωπίζονται οι ίδιοι ως πελάτες από άλλες επιχειρήσεις;

Να είναι ανοικτοί και δεκτικοί, έτσι ώστε να δοκιμάζουν και να υιοθετούν διαφορετικές μεθόδους από αυτές που έχουν συνηθίσει στο παρελθόν.