Management και Οργάνωση

/Management και Οργάνωση
Management και Οργάνωση 2017-09-16T15:47:20+00:00

 

Καθημερινά στις επιχειρήσεις χάνεται χρόνος, ενέργεια και ευκαιρίες.

Το Management και η Οργάνωση είναι τα δύο πιο καθοριστικά στοιχεία για την αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζομένων και άρα της επιχείρησης και των κερδών σας. Η ζημιά που υφίσταστε όταν η επιχείρησή σας δεν λειτουργεί σωστά είναι μεγάλη και δύσκολο να υπολογιστεί.

Η δική σας επιχείρηση πώς λειτουργεί; Ξέρουν οι διευθυντές και οι προϊστάμενοι τι πρέπει να κάνουν; Επικοινωνούν σωστά με τους εργαζόμενους και μεταξύ τους; Παρακινούν αποτελεσματικά τους εργαζόμενους; Λύνουν τα προβλήματα που δημιουργούνται; Υπάρχει καλό κλίμα μεταξύ ατόμων και τμημάτων; Κάνουν όλοι σωστά τη δουλειά τους;

Ανακαλύψτε τι μπορείτε να κάνετε καλύτερα, απλούστερα και ευκολότερα.

Οργανώστε καλύτερα την ομάδα, το τμήμα, το κατάστημα, το call center ή την εταιρεία σας.

Διοικείστε πιο αποτελεσματικά τους εργαζομένους σας.

Παρακινείστε τους έτσι ώστε να γίνουν πιο παραγωγικοί.

Δημιουργήσετε ένα καλύτερο κλίμα για να βελτιώσετε τις σχέσεις μεταξύ σας και μεταξύ τους.

Μειώστε το δικό σας άγχος αλλά και το άγχος των ανθρώπων σας.

 

Θέματα που μπορείτε να βελτιώσετε, να διορθώσετε και να αναπτύξετε από τη συνεργασία σας μαζί μου:

Ικανότητες και Δεξιότητες για Καθημερινή Διοίκηση Εργαζομένων –  Everyday Management Skills – Θα βοηθήσω τους διευθυντές και προϊσταμένους της επιχείρησής σας να διοικούν πιο αποτελεσματικά. Η επικοινωνία θα είναι ουσιαστική, η δουλειά θα γίνεται γρηγορότερα, τα αποτελέσματα θα είναι καλύτερα.

Οργάνωση – Θα  αναλύσω τις διαδικασίες και τη λειτουργία ενός τμήματος, μιας διεύθυνσης ή ολόκληρης της εταιρείας σας. Θα σας προτείνω τρόπους για να βελτιώσετε τη συνεννόηση μεταξύ ανθρώπων και τμημάτων.

Ανάπτυξη Ομαδικού Πνεύματος και Συνεργασίας – Team Building Sessions and Activities – Θα μάθω τους ανθρώπους σας να συνεργάζονται καλύτερα και να συντονίζονται για την επίτευξη του κοινού στόχου. Τόσο μέσα στο τμήμα τους όσο και με τα άλλα τμήματα της επιχείρησής σας.

Έρευνα Ικανοποίησης Εργαζομένων (Voice of the Employee) – Θα χρησιμοποιήσω εργαλεία έρευνας για να σας αποκαλύψω πώς αισθάνονται και τί πιστεύουν οι εργαζόμενοι για την εταιρία, τη διοίκηση, τον επιχειρηματία, το διευθυντή τους, το κλίμα και την καθημερινότητά τους. Προσοχή: όχι τί λένε, αλλά τί πιστεύουν πραγματικά. Είναι πολύ σημαντικό να το ξέρετε γιατί επηρεάζει σε μέγιστο βαθμό την παραγωγικότητά τους και τις σχέσεις τους με συναδέλφους και πελάτες.

Βελτίωση Εμπειρίας ΕργαζομένωνEmployee Experience – Έχοντας τα αποτελέσματα μιας Έρευνας Ικανοποίησης Εργαζομένων, θα σας κάνω προτάσεις για να αποφασίσετε πού και πώς πρέπει να επέμβετε, έτσι ώστε να αυξήσετε την ικανοποίηση από της εργασία τους και, κατά συνέπεια, την παραγωγικότητά τους και τα κέρδη της επιχείρησής σας.

Ανύψωση Ηθικού, Αντιμετώπιση Πίεσης και Άγχους Εργαζομένων – Θα διερευνήσω τους λόγους για τους οποίους είναι χαμηλό το ηθικό των εργαζομένων σας. Θα σας προτείνω τρόπους για να αισθανθούν καλύτερα. Θα τους βοηθήσω να διαχειρίζονται αποτελεσματικά το άγχος που προκύπτει από τις συνθήκες, το περιβάλλον ή τους πελάτες.

Συνεντεύξεις και Επιλογή Προσωπικού – Θα σας εξηγήσω πώς μπορείτε να βελτιώσετε τον τρόπο με τον οποίο κάνετε προσλήψεις. Πώς να οριοθετείτε τί υπάλληλο ψάχνετε. Θα μάθετε πώς μπορείτε να κάνετε καλύτερες συνεντεύξεις και πώς να χρησιμοποιείτε ψυχομετρικά εργαλεία. Να επιλέγετε τον καταλληλότερο υποψήφιο για τη θέση και τον πιο ταιριαστό στην κουλτούρα της επιχείρησής σας.

Μπορώ να αναλάβω ο ίδιος τη διαδικασία της πρόσληψης για λογαριασμό σας.

Induction Program – Θα συνεισφέρω στη δημιουργία ενός προγράμματος για τη γρηγορότερη ενσωμάτωση ενός νέου υπαλλήλου στην επιχείρησή σας. Έτσι, θα είναι έτοιμος και παραγωγικός το συντομότερο δυνατό.

Αξιολόγηση Απόδοσης Εργαζομένων – Δεν χρειάζεται να βλέπετε την Αξιολόγηση ως αναγκαίο κακό ή ως μη αποτελεσματικό εργαλείο. Θα σας προτείνω και θα δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα αξιολόγησης το οποίο θα είναι δίκαιο και αντικειμενικό. Το οποίο θα είναι αποδεκτό από τους εργαζόμενους. Και το οποίο θα κάνει αυτό που πρέπει να κάνει: να δείχνει τί πρέπει να βελτιώσει κάθε εργαζόμενος για να γίνει πιο αποτελεσματικός.

Διαχείριση Αλλαγής – Change Management – Το 70% των αλλαγών και των καινοτομιών που εφαρμόζονται δεν έχουν επιτυχία. Όχι γιατί είναι λανθασμένες αλλά γιατί δεν τις πιστεύουν και δεν τις υιοθετούν (σωστά) οι εργαζόμενοι. Θα μάθω στους υπαλλήλους σας πώς να διαχειριστούν τις αλλαγές στο εσωτερικό και στο εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησής σας. Το σημαντικότερο, θα τους πείσω ότι πρέπει να αποδεχτούν την Αλλαγή ως αναγκαία και θετική πραγματικότητα. Nα αποκτήσουν Change and Innovation Culture.