Φωτογραφία: Pixabay  |  Διάβασμα 2’

 

Πολλοί managers – επιχειρηματίες, διευθυντές, προϊστάμενοι – είτε εξαιτίας συμπλεγμάτων είτε από άγνοια, χρησιμοποιούν λέξεις και φράσεις που εκνευρίζουν και ενοχλούν τους εργαζομένους. Ρίχνουν την ψυχολογία τους και την παραγωγικότητά τους. Η επαναλαμβανόμενη χρήση τους χαλάει, προσωρινά ή και μόνιμα, τις σχέσεις managers – εργαζομένων.

Τρεις φράσεις που αποτελούν κόκκινο πανί για κάθε εργαζόμενο:

1. ‘Άκουσέ με προσεκτικά’ (συνοδευόμενο με υψωμένο δείκτη χεριού) – τι ακριβώς σας κάνει να πιστεύετε ότι έτσι θα σας ‘ακούσει προσεκτικά’ ο υφιστάμενός σας; Χρησιμοποιήστε αυτή τη φράση αν θέλετε να την/τον εκνευρίσετε για να έχετε μετά δικαιολογία τύπου …

2. ‘Εγώ σου τα ’λεγα’ (συνοδευόμενο με τον δείκτη στο πλαϊνό μέρος του κεφαλιού) – υπονοώντας ‘… βλαμμένη/-ε, που θεωρείς ότι τα ξέρεις καλύτερα από μένα, και που δεν ακούς εμένα, και που γι’ αυτό είμαι εγώ αφεντικό, επειδή ξέρω, επειδή έχω εμπειρία, επειδή …’ Αν θέλετε να αποδείξετε (στον εαυτό σας) πόσο έξυπνος, δυνατός ή αποτελεσματικός είστε, κάντε ένα IQ τεστ, παίξτε μποξ ή λύστε τον κύβο του Rubik με το ένα χέρι. Αλλιώς, να σας δώσω μερικά τηλέφωνα ψυχολόγων πριν πείτε …

3. ‘Δε με νοιάζει τι λες εσύ’ (συνοδευόμενο από σηκωμένη παλάμη, εν είδει χειρονομίας stop του τροχονόμου Κηφισίας & Εθνικής Αντιστάσεως άνευ σφυρίχτρας) – άντε τώρα να καταλάβει η δύσμοιρη ή ο δύσμοιρος πόσο την/τον εκτιμάτε, αφού πριν 2-3 εβδομάδες, στην κοπή της πίττας, τους λέγατε ‘αυτή η εταιρεία δε θα ήταν τίποτε χωρίς τη συνεισφορά της καθεμιάς και του καθενός από εσάς, που προσπαθείτε και που δίνετε τον καλύτερο εαυτό σας κάθε μέρα’! Αν είναι με τις κοπές πίττας να έχετε τόσο θετική ψυχολογία, να κόβετε μια πίττα κάθε μέρα στο γραφείο. Προτείνω δε, οι πίττες να είναι χειροποίητες, από τους υπαλλήλους σας. Να δείτε που θα δώσει άλλη χαρά η σπανακόπιττα σε σχέση με τη βασιλόπιττα… Θα παρατηρήσετε μεγάλη αλλαγή όλων προς το καλύτερο (και προς το παχύτερο)!

 

(Όσοι αμετανόητοι, προσέξτε μην καταλήξετε Thunderstruck )

 

Διαβάστε επίσης:

Αντιμετωπίστε τους εργαζομένους ως (καλούς) πελάτες

Πειθώ: ο ‘μαγνήτης’ του προϊσταμένου

 

Θέλετε να αναδημοσιεύσετε αυτό το άρθρο στην ιστοσελίδα σας; Επικοινωνήστε μαζί μας.
Μπορείτε επίσης να εκτυπώσετε, να αναπαράγετε και να διανείμετε το άρθρο, εφ’ όσον φαίνεται καθαρά το λογότυπο της Customer Service Greece και υπάρχει το σχετικό ενεργό link.

Print Friendly, PDF & Email