Διάβασμα 3’ | Φωτογραφία: AI Microsoft Designer
Θέλετε να παρέχετε Super Service;
Πρέπει να έχετε Super Εργαζόμενους!
Η – θεωρητικά – εύκολη λύση είναι να τους βρείτε έτοιμους. Μάλλον θα απογοητευτείτε… Υπάρχουν ελάχιστοι και τους διεκδικούν πολλοί. Προσφέρει η επιχείρησή σας αυτά που θέλουν για να τους προσελκύσετε και να τους κρατήσετε για καιρό μαζί σας;
Η δύσκολη λύση, που θα έχει όμως πιο σίγουρα και μακροχρόνια αποτελέσματα, είναι να τους φτιάξετε εσείς! Ε, αυτός δεν είναι ένας από τους ρόλους σας ως αποτελεσματικός manager;
The making of
1. Σκεφτείτε αν έχετε/προσλαμβάνετε ανθρώπους που θέλουν να δουλεύουν μόνο για τα χρήματα ή ανθρώπους που θέλουν να αντλούν ικανοποίηση από τη δουλειά τους. Το Super Service δεν είναι αποτέλεσμα οικονομικής ανταμοιβής. Είναι αποτέλεσμα δουλειάς που γίνεται με μεράκι και που δίνει προσωπική ικανοποίηση.
2. Γι’ αυτό χρειάζεται να τους εξηγήσετε γιατί είναι σημαντική η δουλειά που κάνουν. Όσο περνάνε τα χρόνια και όσο νεότεροι είναι οι εργαζόμενοι, τόσο περισσότερο θέλουν να αισθάνονται ότι περνάνε το 1/3 της ζωής τους κάνοντας κάτι σημαντικό, κάτι που έχει ουσία.
3. Εκπαιδεύετε και βελτιώνετε τους εργαζόμενους σε ατομικό επίπεδο. Έχουν παρέλθει οι εποχές που οι εργαζόμενοι έπιαναν μια δουλειά και την έκαναν μέχρι να βγουν στη σύνταξη. Σήμερα, εξελίσσεται ο κόσμος. Αλλάζουν οι συνθήκες, αλλάζουν οι ανάγκες. Οι εργαζόμενοι θέλουν να αισθάνονται ότι αναπτύσσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους.
Το έργο
4. Κάντε συνέχεια team building. Δένετέ τους ως ομάδα (ακόμη και work from home να είναι) με rituals, αγαπημένες καθημερινές συνήθειες, αφορμές για μεταξύ τους επικοινωνία. Να έχετε όχι μόνο ατομικούς αλλά και ομαδικούς στόχους.
5. Δημιουργήστε χαρούμενο κλίμα εργασίας. Happy people, higher profits! Χαρούμενοι εργαζόμενοι σημαίνει καλύτερη ποιότητα δουλειάς, άρα πιο ικανοποιημένοι πελάτες. Σημαίνει επίσης λιγότερα προβλήματα και λιγότεροι τσακωμοί.
6. Εμπιστευθείτε τους και δώστε τους τη δυνατότητα να παίρνουν πρωτοβουλίες χωρίς να τα ‘ακούνε’ μετά. Κάντε τους να νιώθουν ότι είναι δικό τους ‘το μαγαζί’ και να το ‘πονάνε’. Οι άνθρωποι παρακινούνται όταν αισθάνονται πιο υπεύθυνοι. Συνειδητά ή υποσυνείδητα προσέχουν περισσότερο τη δουλειά τους και σκέπτονται περισσότερο τις συνέπειες των λόγων και των πράξεών τους. Ας κάνουν και μερικά λάθη. Χρησιμοποιήστε τα για μαθήματα.
Τίτλοι τέλους
7. Στις έρευνες, αυτό που αναφέρουν σταθερά οι εργαζόμενοι είναι η απουσία εκτίμησης και επιβράβευσης από τους managers τους. Πείτε τους ‘ευχαριστώ’ και ‘μπράβο’. Μην τους πείτε ‘φταις’, ‘δεν καταλαβαίνεις’, ‘δεν ξέρεις’. Αν ισχύουν αυτά, φταίτε εσείς!
8. Γιορτάζετε τις επιτυχίες συχνά. Όχι τόσο συχνά που να χάνει την έννοιά του. Αλλά αρκετά συχνά για να κάνουν την σύνδεση: όταν γίνεται σωστά η δουλειά, όλοι είναι ευχαριστημένοι και περνάνε καλά! Εργαζόμενοι, διευθυντές, επιχειρηματίες και, κυρίως, πελάτες!
Δείτε επίσης:
Ποιος είναι ο επιτυχημένος leader σήμερα;
10 περιπτώσεις managers, 10 managers … περιπτώσεις
Θέλετε να αναδημοσιεύσετε αυτό το άρθρο στην ιστοσελίδα σας; Επικοινωνήστε μαζί μας.
Μπορείτε επίσης να εκτυπώσετε, να αναπαράγετε και να διανείμετε το άρθρο, εφ’ όσον φαίνονται καθαρά το λογότυπο της Customer Service Greece και το σχετικό ενεργό link.