Διάβασμα 2′  |  Φωτογραφία: Pixabay

 

Αν θέλετε να ελπίζετε ότι ένας υποψήφιος αγοραστής θα προτιμήσει το δικό σας προϊόν ή υπηρεσία, καλό είναι να γνωρίζετε πώς καταλήγει στην απόφαση της αγοράς.

Σύμφωνα με την Macro Research Study, μια έρευνα της Google που πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ, οι καταναλωτές, πριν προβούν σε κάποια αγορά προϊόντος, σε ποσοστό:

50% χρησιμοποιούν μια μηχανή αναζήτησης στο internet για να βρουν πληροφορίες

49% ρωτούν φίλους/οικογένεια για το προϊόν

38% συγκρίνουν προϊόντα online

36% αναζητούν πληροφορίες στο site του κατασκευαστή

31% διαβάζουν online κριτικές άλλων καταναλωτών για το προϊόν

22% αναζητούν πληροφορίες στο site ενός καταστήματος λιανικής

22% διαβάζουν online άρθρα και σχόλια για το προϊόν

18% έκαναν ‘like’, έγιναν ‘friends’ ή ‘followers’ ενός προϊόντος

Όπως καταλαβαίνετε από τα παραπάνω, το μόνο που μπορείτε εσείς να επηρεάσετε, είναι το τι θα εμφανίζεται στο site σας ή στα social media που χρησιμοποιείτε!…

Άρα, οι επιλογές σας είναι:

α. Να έχετε ένα καλό προϊόν/υπηρεσία

β. Να έχετε μια τιμή ‘στο πάτωμα’

γ. Να πληρώνετε για άρθρα και ‘κατασκευασμένες’ κριτικές

δ. Να κάνετε το σταυρό σας

 

(Δεν ξέρω γιατί, αλλά μου θυμίζει το I was looking back to see if she was looking back to see if I was looking back at her …)

 

Θέλετε να αναδημοσιεύσετε αυτό το άρθρο στην ιστοσελίδα σας; Επικοινωνήστε μαζί μας.
Μπορείτε επίσης να εκτυπώσετε, να αναπαράγετε και να διανείμετε το άρθρο, εφ’ όσον φαίνεται καθαρά το λογότυπο της Customer Service Greece και υπάρχει το σχετικό dofollow link.