Υπάρχουν επιχειρήσεις που πωλούν και άλλες που εκτελούν παραγγελίες.

Υπάρχουν επιχειρήσεις που πωλούν για να πωλούν και άλλες που πωλούν και βγάζουν κέρδη.

Υπάρχουν επιχειρήσεις που έχουν Τμήμα Πωλήσεων και άλλες που έχουν Σωστά Οργανωμένο και Καλά Συντονισμένο Τμήμα Πωλήσεων.

Η δική σας επιχείρηση, σε ποια από τις παραπάνω κατηγορίες ανήκει;

Θέματα που μπορείτε να βελτιώσετε, να διορθώσετε και να αναπτύξετε από τη συνεργασία σας μαζί μου:

  • Sales Management – Θα σας βοηθήσω να βελτιώσετε την οργάνωση και τις διαδικασίες του τμήματος πωλήσεων. Θα σας δείξω πώς πρέπει να γίνεται η διοίκηση των πωλητών. Κυρίως, θα σας εξηγήσω τον ουσιαστικό ρόλο του διευθυντή ή του προϊσταμένου πωλήσεων. Θα σας δείξω πώς χάνετε χρόνο και χρήμα όταν ασχολείστε περισσότερο με πωλήσεις και λιγότερο με τη διοίκηση του τμήματος. Και θα σας αποδείξω τί σας συμφέρει να κάνετε μακροπρόθεσμα.
  • Βελτίωση Αποτελεσματικότητας Πωλητών – Θα μάθω τους πωλητές σας να πωλούν περισσότερο, χωρίς να κουράζονται περισσότερο. Θα τους δείξω εναλλακτικούς τρόπους που θα τους αναζωογονήσουν.
  • Μεθοδολογία Πώλησης – Θα ορίσω με τη συνεργασία σας μια σωστή και ολοκληρωμένη διαδικασία πώλησης για τους πωλητές της επιχείρησής σας. Θα τους ‘περάσω’ τη συμβουλευτική προσέγγιση στην πώληση. Θα τους αποδείξω ότι τους συμφέρει να σκέπτονται τη σχέση με τον πελάτη σε βάθος χρόνου (Customer Lifetime Value).
  • Αύξηση Κερδοφορίας – Θα σας προτείνω τρόπους για να αυξήσετε τα κέρδη από τις πωλήσεις σας. Να αυξήσετε τις ποσότητες και τους κωδικούς που πωλούν οι πωλητές σας. Να μην κάνουν άσκοπες εκπτώσεις για να πουλήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
  • Ανάπτυξη Πελατολογίου – Θα αναπτύξω ένα συγκεκριμένο σχέδιο για  να αυξήσετε τη βάση ή τον αριθμό των πελατών σας.  Είτε γεωγραφικά είτε σε άλλες αγορές τις οποίες δεν εξυπηρετείτε.
  • Επιχειρηματολογία Πώλησης – Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα – Θα βοηθήσω τους πωλητές σας να εμπλουτίσουν τη ‘φαρέτρα’ των επιχειρημάτων που χρησιμοποιούν. Θα τους εκπαιδεύσω να μιλάνε ‘τη γλώσσα του πελάτη’. Τί να τονίζουν και πώς να κλείνουν την πώληση ή να παίρνουν την παραγγελία.
  • Ψυχολογία και Συμπεριφορά Πελατών – Θα δείξω στους πωλητές σας πώς να ψυχολογούν τους πελάτες, πώς να προσαρμόζουν την επικοινωνία τους και πώς να τους κάνουν καλύτερες προτάσεις. Έτσι, θα μειώσουν το χρόνο επικοινωνίας με έναν πελάτη, θα αυξήσουν τα ποσοστά κλεισίματος πωλήσεων και θα αυξήσουν το τζίρο τους.
  • Χειρισμός Αντιρρήσεων Πώλησης – Μήπως ακούτε συχνά από τους πωλητές σας τις φράσεις ‘να κατεβάσουμε την τιμή για να αγοράσει’, ‘να του κάνουμε μεγαλύτερη έκπτωση’. Καταλαβαίνω ότι σας απασχολεί και θέλετε να δώσετε ιδιαίτερη έμφαση στο χειρισμό της Αντίρρησης της Τιμής. Θα μάθω τους πωλητές σας να αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά κι αυτή και πολλές άλλες αντιρρήσεις, έτσι ώστε να κλείνουν τη δουλειά. Το σημαντικότερο είναι ότι θα τους δείξω τον τρόπο να μην απογοητεύονται μόλις ακούν μια αντίρρηση από τον πελάτη.
  • Cross-selling και Up-selling – Η εμπειρία μου λέει ότι οι περισσότερες επιχειρήσεις χάνουν ευκαιρίες εύκολων πωλήσεων. Δηλαδή, χάνουν χρήματα. Θα μάθω τους πωλητές σας να πωλούν περισσότερα, ακριβότερα και συμπληρωματικά προϊόντα και υπηρεσίες. Έτσι, θα πιάνουν τους στόχους τους ευκολότερα προς όφελος των ίδιων, του τμήματος και ολόκληρης της εταιρείας.
  • Εισπράξεις Οφειλών – Τα ανεξόφλητα υπόλοιπα, οι ανοικτές οφειλές, οι ακάλυπτες επιταγές, τα ‘φέσια’ είναι πληγή σχεδόν για όλες τις επιχειρήσεις. Θα σας βοηθήσω να τα μειώσετε και θα κερδίσετε τριπλά: 1) χρήματα, 2) χρόνο που χάνουν οι εργαζόμενοί σας κυνηγώντας τους πελάτες, 3) διάθεση που χαλάει από την ψυχοφθόρα διαδικασία.