Φωτογραφία: Pixabay  |  Διάβασμα 2’

 

Ένα στοιχείο που πρέπει να ξέρετε σχετικά με τους πελάτες σας είναι ότι τους αρέσει να αισθάνονται κομμάτι της επιχείρησης. Ότι είναι μέσα στην επιχείρηση και όχι ότι τους έχετε ‘στην απ’ έξω’.

Αυτό είναι ταυτόχρονα πολύ βοηθητικό για εσάς. Γιατί δεν υπάρχει λόγος να παλεύετε μόνοι σας στο ‘παιχνίδι’ της εξυπηρέτησής τους.

Εκμεταλλευτείτε αυτό το γεγονός. Αντί να περιμένετε – και να υπομένετε – παθητικά, πάρτε την πρωτοβουλία να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας ενεργητικά.

 

4 βήματα για ευκολότερη εξυπηρέτηση

1. Εκπαιδεύστε τους πελάτες σας ώστε να σας βοηθούν για να τους προσφέρετε ποιοτικές υπηρεσίες και εξυπηρέτηση.

Ειδικά τους επαναλαμβανόμενους πελάτες, μάθετέ τους, πείτε τους να σας τηλεφωνούν ή να σας επισκέπτονται όταν σας βολεύει, όταν δεν έχετε πολύ δουλειά. Μάθετέ τους τι πρέπει να κάνουν για να έχουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση. Μάθετέ τους τι πρέπει να σας λένε ακριβώς για να σας βοηθούν να κάνετε σωστή δουλειά με την πρώτη.

2. Δώστε τους κίνητρο για τα παραπάνω. Διαβεβαιώστε τους ότι, αν κάνουν αυτό που τους λέτε, θα έχουν πραγματικά καλύτερη εξυπηρέτηση, θα κερδίσουν χρόνο, χρήμα, καλή διάθεση.

3. Εξηγήστε τους πώς είστε οργανωμένοι και πώς ακριβώς κάνετε μια συγκεκριμένη δουλειά. Τόσο εσείς όσο και η επιχείρησή σας. Όταν ο πελάτης δεν ξέρει πώς λειτουργούν τα συστήματα και οι διαδικασίες σας, μπερδεύεται και πολλές φορές εκνευρίζεται. Όταν μάθει πώς ακριβώς λειτουργείτε, νιώθει πιο άνετα μ’ εσάς και την επιχείρησή σας και μειώνει τις παράλογες απαιτήσεις του.

4. Τέλος, αφού ο ευκολότερος τρόπος για να κάνετε άνετα τη δουλειά σας είναι να έχετε απέναντί σας έναν ευγενικό και συνεργάσιμο πελάτη, φροντίστε να είστε πρώτα εσείς ευγενικοί και συνεργάσιμοι μαζί του.

Συνήθως,

οι άνθρωποι μάς φέρονται όπως τους φερόμαστε.

Εμπρός, λοιπόν! Γιατί να αφήνετε την πρωτοβουλία στον πελάτη και να μην ορίζετε εσείς τις συνθήκες του παιχνιδιού;

 

(Και δεν θα έχει το τέλος του παιχνιδιού του Sting )

 

Θέλετε να αναδημοσιεύσετε αυτό το άρθρο στην ιστοσελίδα σας; Επικοινωνήστε μαζί μας.
Μπορείτε επίσης να εκτυπώσετε, να αναπαράγετε και να διανείμετε το άρθρο, εφ’ όσον φαίνεται καθαρά το λογότυπο της Customer Service Greece και υπάρχει το σχετικό dofollow link.