Αξιολογήσεις Εκπαιδευομένων

/Αξιολογήσεις Εκπαιδευομένων
Αξιολογήσεις Εκπαιδευομένων 2017-09-16T19:31:33+00:00

Άνθρωπος παραστατικός, με ανοχή και υπομονή να βοηθήσει για να γίνουμε καλύτεροι. Διαβασμένος στο αντικείμενο.

Είστε χαρισματικός και μεταδοτικός. Αγαπάτε αυτό που κάνετε, γι’ αυτό το κάνετε σωστά.

Το καλύτερο πρόγραμμα που έχω παρακολουθήσει μέχρι σήμερα! Άφησε πολλά πράγματα τα οποία μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να γίνουμε πιο αποδοτικοί στη δουλειά μας.

Ν.Ν.

Ό,τι καλύτερο συνάντησα μέχρι τώρα.

Στην αρχή αντιμετώπισα αρνητικά την ιδέα να κάνω ένα τέτοιο σεμινάριο. Σήμερα, με το τέλος της εκπαίδευσης, διεκδικώ από την εταιρεία μου να επαναλαμβάνει σε τακτά χρονικά διαστήματα παρόμοια σεμινάρια, που θα αναδείξουν την τέλεια πωλήτρια που υπάρχει μέσα μου.

Ευχαριστώ για το ανθρώπινο ενδιαφέρον.

Δ.Μ.

Το σεμινάριο ήταν εναρμονισμένο στην καθημερινότητα του εργασιακού μας περιβάλλοντος.

Ο κος Σεραφειμίδης ήταν καθηλωτικός και κρατούσε ζωηρό το ενδιαφέρον σε όλη τη διάρκεια του σεμιναρίου.

Σ.Γ.

Απόλυτα ικανοποιητικό πρόγραμμα και πολύ χρήσιμο για την βελτίωση των εργασιών στην εταιρεία μου.

Οι γνώσεις και οι τεχνικές που διδαχθήκαμε είναι βγαλμένες από την καθημερινότητά μας. Με απλά παραδείγματα έγιναν εύκολα κατανοητά.

Από το πρώτο 4ωρο βελτίωσα πράγματα στην καθημερινότητά μου με άμεσα θετικά αποτελέσματα.

Κ.Ζ.

Με εξέπληξε η οργάνωση, ο τρόπος μετάδοσης των γνώσεων και το οπτικοακουστικό υλικό που χρησιμοποιήθηκε! Ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα.

Α.Γ.

Άξιζε το Σάββατο που χάσαμε!

Μ.Ζ.
Εκπληκτικός, πρακτικός, αναλυτικός. Θέλουμε άλλο ένα δεκάωρο!!!
Σ.Χ.

Ο κος Σεραφειμίδης ήταν πολύ άμεσος και φιλικός μαζί μας. Πλησίασε και κατάλαβε τα προβλήματα που του είπαμε. Μας έδωσε αποτελεσματικές συμβουλές και λύσεις που εγώ προσωπικά θα εφαρμόσω.

Μ.Α.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ήταν απαραίτητο. Πρέπει να το παρακολουθήσουν όλοι, τόσο για την Εξυπηρέτηση Πελατών όσο και για την μεταξύ μας συνεργασία.
Α.Κ.
Από τα καλύτερα σεμινάρια Εξυπηρέτησης Πελατών που έχω παρακολουθήσει. Μου κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον καθ’ όλη τη διάρκεια του. Ελπίζω να επαναληφθεί σύντομα!!!
Κ.Δ.
Τέλεια όλα. Το μοναδικό αρνητικό είναι ότι ο κος Σεραφειμίδης δεν είναι στέλεχος της εταιρείας μας!
Ν.Α.
Αν εφαρμόσουμε όσα διδαχτήκαμε, θα τριπλασιάσουμε τις πωλήσεις μας.
Β.Β.

Ουσιαστικός λόγος που οδηγεί στην καρδιά του θέματος και βοηθά στην επίλυση σημαντικών δυσκολιών. Πάρα πολλά εφόδια, συγκεκριμένα και εύχρηστα.

Ν.Α.

Τελικά ήταν ένα σεμινάριο το οποίο αναδιοργάνωσε όλους μας στις σχέσεις με τον εαυτό μας και με τους πελάτες μας.

Δ.Κ.