Φωτογραφία: Pixabay  |  Διάβασμα 2’

 

Είμαι πελάτης σου.

Έχω ανάγκες.

Θέλω, ή μάλλον, απαιτώ να μου τις ικανοποιείς.

Γι’ αυτό σε έχω διαλέξει.

Όχι γι’ αυτό που πιστεύεις εσύ. Γι’ αυτό που πιστεύω εγώ.

Μη μου πεις ότι αυτό δεν είναι δική σου δουλειά. Μ’ έχασες!

 

Κάτσε τώρα πίσω στην πολυθρόνα σου, χαλάρωσε, διάβασε προσεκτικά και σκέψου πόσο αναγνωρίζεις τις ανάγκες μου και πόση σημασία δίνεις. (Πριν ξεκινήσετε, διαβάστε το άρθρο Οι 2 Νόμοι της Εξυπηρέτησης Πελατών.)

 

1. Θέλω να είσαι εκεί όταν σε χρειάζομαι. Όχι όταν μπορείς εσύ, όταν σε θέλω εγώ.

2. Θέλω να είσαι υπεύθυνος. Αυτό που μου λες, να το ξέρεις, να ισχύει, να γίνεται, να υφίσταται, να αναλαμβάνεις την ευθύνη των λόγων σου.

3. Θέλω να είσαι προετοιμασμένος. Το ξέρεις ότι κάτι θα χρειαστώ, κάποιο πρόβλημα θα έχω, κάτι θα θέλω να ρωτήσω. Όπως τόσοι άλλοι πριν από μένα. Τι έχεις κάνει γι’ αυτό;

4. Θέλω να σκέφτεσαι για μένα. Και να μου δίνεις λύσεις. Γιατί αυτή είναι η δουλειά σου, γι’ αυτό πληρώνεσαι (από τα λεφτά που εγώ αφήνω στο ταμείο ή στον τραπεζικό λογαριασμό της επιχείρησής σου).

5. Θέλω να μη μου τρως άδικα το χρόνο μου. Είναι πολύτιμος. Έχω πολλές δουλειές να κάνω. Έχω πολλούς ανθρώπους να φροντίσω. Έχω λίγο χρόνο για να απολαύσω, να ξεκουραστώ, να διασκεδάσω.

6. Θέλω να παίρνεις ‘τα κομμάτια μου’. Όχι να κοιτάς μόνο το συμφέρον το δικό σου και της εταιρείας σου. Ή μάλλον, στην τελική, το συμφέρον το δικό σου και της εταιρείας σου είναι να με ικανοποιείτε και να συνεχίζετε να με έχετε πελάτη!

7. Θέλω να μου κάνεις τη ζωή εύκολη. Και όσο περνάει ο καιρός, τόσο περισσότερο θα το εκτιμώ αυτό σε σένα. Γιατί όλα γύρω μου γίνονται πιο πολλά, πιο απαιτητικά, πιο πολύπλοκα, πιο αγχωτικά.

8. Θέλω την αντικειμενική σου γνώμη. Και τη μετράω! Θέλω να πιστεύω ότι ξέρεις καλά τη δουλειά σου. Θέλω να πιστεύω ότι είσαι ειδικός. Θέλω να σε ακούω, να σε καταλαβαίνω, να με βοηθάς, να με κατευθύνεις, να μου δείχνεις τι πρέπει να κάνω και πώς.

9. Θέλω να με σέβεσαι. Να με εκτιμάς. Όποιος κι αν είμαι, όσο μορφωμένος ή αμόρφωτος κι αν είμαι, όσο διαφορετικός κι αν σου φαίνομαι, ότι κι αν σου λέω, με όποιον τρόπο κι αν σου το λέω.

10. Θέλω να με συγχωρείς. Όταν εκνευρίζομαι ή όταν φωνάζω. Τι νομίζεις; Ότι το θέλω; Ότι μ’ αρέσει; Αλλά όταν ταλαιπωρούμαι, όταν δεν βλέπω λύση, ανησυχώ. Κι όταν ανησυχώ, αγχώνομαι. Κι όταν αγχώνομαι…

11. & 12. Α, και που ’σαι … don’t gimme no lies and keep your hands to yourself . Μη μου λες ψέματα και ‘κοντά τα κουλά σου’, μη με κλέβεις!

 

(Αν πιστεύετε ότι όλα αυτά είναι κουραστικά ή ανέφικτα, διαβάστε το άρθρο Σε κουράζουν οι πελάτες; Μήπως κάνεις λάθος focus;)

 

Θέλετε να αναδημοσιεύσετε αυτό το άρθρο στην ιστοσελίδα σας; Επικοινωνήστε μαζί μας.

Μπορείτε επίσης να εκτυπώσετε, να αναπαράγετε και να διανείμετε το άρθρο, εφ’ όσον φαίνονται καθαρά α) το λογότυπο της Customer Service Greece και β) το σχετικό ενεργό link.