Διάβασμα 3′  |  Φωτογραφία: Pixabay

 

Γιορτάζετε την κάθε εβδομάδα!

Γιορτάζετε την κάθε ημέρα!

Πρώτα μόνοι σας, με τον εαυτό σας και μετά με τους πελάτες.

Όχι γιατί έτσι πρέπει αλλά γιατί έτσι σας βγαίνει.

Βρείτε τον τρόπο να είστε χαρούμενοι και ευτυχισμένοι κάθε μέρα!

Έτσι θα είστε και χαμογελαστοί.

Που είναι βασικό στοιχείο για να είναι χαμογελαστοί και οι πελάτες σας.

Άρα (κατά πάσα πιθανότητα) και ικανοποιημένοι.

Πώς θα το πετύχετε;

 

Κάν’ το όπως η Νικόλ!

Έχω την τύχη να κάνω μια δουλειά μέσω της οποίας γνωρίζω πολλούς ανθρώπους. Όπως θα έχετε διαπιστώσει κι εσείς, κάποιοι άνθρωποι, ανεξάρτητα από το τι αντιμετωπίζουν, δεν χάνουν το χαμόγελό τους, ενώ κάποιοι άλλοι, στην παραμικρή δυσκολία ή αλλαγή από τη συνηθισμένη ροή-πλάνο-ρουτίνα, ‘σηκώνουν πίεση’.

Αυτό παρατηρούσα όταν πριν λίγο καιρό δούλευα σ’ ένα project με τη Νικόλ.

Μια κοπέλα, χαρά θεού!

Συναντάει κάποιον, του χαμογελάει.

Μιλάει με έναν πελάτη, του χαμογελάει.

Δυσκολεύεται με κάτι, σουφρώνει λίγο τα φρύδια, παίρνει τη γνώμη ή τη βοήθεια ενός συναδέλφου της και χαίρεται που βρίσκει λύση. Χαμογελάει ξανά.

Αν δεχτούμε ως ένδειξη ‘συνολικής’ ευτυχίας το πόσο πολύ ή το πόσο λίγο χαμογελά ένας άνθρωπος, στο χαμόγελο αντανακλάται ο τρόπος με τον οποίο ο καθένας αντιμετωπίζει τη ζωή του.

Πώς τα καταφέρνει η Νικόλ (και ο καθένας);…

 

Ας μιλήσουν οι ειδικοί

Το πιο διάσημο μάθημα του Yale University είναι το ‘PSYC 157: Psychology and the Good Life’. Όπως θα διαβάσετε στο άρθρο – μεταξύ άλλων – το 50% της ευτυχίας που αισθάνεται ένας άνθρωπος εξαρτάται ή οφείλεται σε κληρονομικούς λόγους και ένα 10% σε εξωτερικούς παράγοντες τους οποίους δεν μπορεί να επηρεάσει.

Το 40% των παραγόντων που ορίζουν την ευτυχία μας εξαρτάται από εμάς τους ίδιους! Από τις σκέψεις μας, από τις ενέργειες μας, από τη νοοτροπία μας.

Και αυτό, είναι ένα μεγάλο ποσοστό!

Οι ευτυχισμένοι άνθρωποι κατανοούν, προσπαθούν και καταφέρνουν να κάνουν τέτοιες επιλογές στην καθημερινότητά τους, ώστε να εκμεταλλεύονται όσο περισσότερο από αυτό το 40%.

Εσείς, θέλετε να κάνετε κάτι γι’ αυτό;

Ε, τότε …

 

8 τρόποι για να νιώθετε καλύτερα και να χαμογελάτε περισσότερο

Επιλέξτε να αφιερώνετε χρόνο στην οικογένεια και στους φίλους σας

Ήταν επιθυμία σας να συμβιώνετε με τον άνθρωπό σας, ήταν επιθυμία σας να κάνετε παιδιά. Ξεπεράστε τον εγωϊσμό και τον τσακωμό με τα αδέλφια, τα ξαδέλφια, τον μπατζανάκη και την κουνιάδα σας. Βλέπετε συχνά τους φίλους σας. Μια ψυχολόγος μού είπε κάποτε ότι οι καλοί φίλοι κάνουν το 50% της δουλειάς του ψυχολόγου. Μπορείς να τους μιλήσεις, να εκφραστείς άνετα, σε ακούν, συμπάσχουν και σε βοηθούν ουσιαστικά.

Επιλέξτε να βγαίνετε έξω

Όχι απαραίτητα για ‘χρηματοβόρο’ έξοδο. Κάντε μια βόλτα, έτσι, για να αλλάξετε παραστάσεις, να δείτε λίγο ουρανό, κίνηση, τον ορίζοντα, άλλους ανθρώπους.

Επιλέξτε να κάνετε καλές πράξεις

Στο κοινωφελές ίδρυμα της προτίμησής σας, στη γειτονιά σας, στα πλαίσια της συμμετοχής σας σ’ ένα σύλλογο, μια εθελοντική δραστηριότητα.

Επιλέξτε να αθλείστε

Βρείτε ένα άθλημα που να σας αρέσει, μην το κάνετε επειδή πρέπει, αντλείστε χαρά και ικανοποίηση για το σώμα και για το πνεύμα σας. Δέκα λεπτά την ημέρα αρκούν.

Επιλέξτε να οργανώνετε εικονικά ταξίδια

Δεν χρειάζεται απαραίτητα να τα κάνετε, ασχοληθείτε όμως σαν να πρόκειται να τα κάνετε.

Επιλέξτε να αντλείτε ικανοποίηση από τη δουλειά σας

Μη σκέφτεστε συνέχεια αυτά που δεν σας αρέσουν και ‘χαλιέστε’, σκεφτείτε τα θετικά στοιχεία που σας δίνουν χαρά και ικανοποίηση.

Επιλέξτε να τρώτε σωστά και να κοιμάστε καλά

Δώστε σημασία στο πώς και τι τρώτε. ‘Είμαστε ό,τι τρώμε’. Αφιερώνετε επαρκή χρόνο για ποιοτικό ύπνο. Είναι απίθανη η διαφορά που θα βλέπετε στον εαυτό σας την επόμενη μέρα.

Επιλέξτε να χαμογελάτε

Κάντε ‘προπόνηση’, σκάστε το χαμόγελο, λίγο-λίγο και άγαρμπα στην αρχή, θα σας γίνει συνήθεια στο τέλος.

 

Όπως καταλαβαίνετε, δεν χρησιμοποιώ και δεν τονίζω τυχαία το ρήμα ‘Επιλέξτε’.

Κάποια πράγματα είναι στα χέρια μας για να είμαστε πιο Happy .

Δοκιμάστε τα.

Η διαφορά θα είναι μεγάλη.

Ρωτήστε και τη Νικόλ!

 

[Επειδή η βελτίωση της ψυχολογίας των εργαζομένων είναι ρόλος, ευθύνη αλλά και έξυπνη κίνηση των προϊσταμένων/διευθυντών/επιχειρηματιών, διαβάστε το άρθρο ‘Χαίρω πολύ!’ – Παρακίνηση εργαζομένων και employee experience και το άρθρο ‘Είναι καλά, είσαι καλά, είμαι καλά’.]

 

Θέλετε να αναδημοσιεύσετε αυτό το άρθρο στην ιστοσελίδα σας; Επικοινωνήστε μαζί μας.
Μπορείτε επίσης να εκτυπώσετε, να αναπαράγετε και να διανείμετε το άρθρο, εφ’ όσον φαίνεται καθαρά το λογότυπο της Customer Service Greece και υπάρχει το σχετικό ενεργό link.