Διάβασμα 3’   |   Φωτογραφία: Mahbub Hasan από Pixabay

 

Στην Customer Service Greece, έχουμε ένα motto:

Happy People, Higher Profits!’

Όταν λέμε people, δεν εννοούμε μόνο τους πελάτες, εννοούμε και τους εργαζομένους.

Όταν οι εργαζόμενοι δεν έχουν καλή ψυχολογία, δεν γίνεται να εξυπηρετούν αποτελεσματικά τους πελάτες. Αντίθετα, οι χαρούμενοι εργαζόμενοι έχουν μεγαλύτερη όρεξη για δουλειά, κάνουν καλύτερη και γρηγορότερη δουλειά.

Οι χαρούμενοι εργαζόμενοι (πρέπει να) είναι στόχος για όποια και όποιον από εσάς θέλει να λέει ότι είναι επιτυχημένη/-ος manager, προϊστάμενος, διευθυντής, επιχειρηματίας. Πάνω απ’ όλα, είναι ανθρώπινη υποχρέωση σας.

Είναι ο πιο σημαντικός σας ρόλος, η πιο σημαντική σας ευθύνη:

να φροντίζετε τις συνθήκες εργασίας και να ανεβάζετε το ηθικό των εργαζομένων σας!

Έχουν περάσει πολλά χρόνια, δεκαετίες, από τότε που μελετάμε το management, την διοίκηση μιας ομάδας ή ενός τμήματος. Το λέμε και το ξαναλέμε και κάποιες έννοιες είναι ακόμη παρεξηγημένες…

ΔΕΝ δουλεύουν ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ για εσάς.

ΕΣΕΙΣ δουλεύετε για τους εργαζομένους.

Και ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ δουλεύουν για τους ΠΕΛΑΤΕΣ.

Για να δουλεύει λοιπόν σωστά όλο το σύστημα, φροντίστε τους εργαζομένους και την ψυχολογία τους! Να είναι χαρούμενοι, να αισθάνονται ασφαλείς. Να περνάνε καλά μαζί σας και στην καθημερινότητά τους στην ομάδα, στο τμήμα ή στην επιχείρησή σας.

 

Δύο βασικά στοιχεία για το Ηθικό Εργαζομένων

Το πρώτο είναι το γέλιο.

Είναι η πρακτική απόδειξη ότι οι άνθρωποί σας περνάνε καλά. Για να σας το πω με πιο ‘πιασάρικο’ τρόπο, create a fun work environmentΣκεφτείτε, δημιουργήστε και εφαρμόστε οτιδήποτε φέρνει γέλιο στα χείλη των εργαζομένων σας.

Το δεύτερο είναι να ακούτε τους εργαζομένους.

Αφιερώστε, ή μάλλον, προδιαγράψτε στο καθημερινό σας πρόγραμμα χρόνο για να επικοινωνείτε ατομικά με τους ανθρώπους σας. Και όταν το κάνετε, προσέξτε να μην μιλάτε εσείς. Να μιλάνε εκείνοι. Κάντε ερωτήσεις και ακούστε τους. Κάντε ‘ψιλοκουβέντα’. ΔΕΝ είναι χάσιμο χρόνου. Είναι απίθανο το αποτέλεσμα στην ψυχολογία και στο ηθικό των εργαζομένων γιατί αισθάνονται το ενδιαφέρον σας γι’ αυτούς!

Δίνετε χαρά στους εργαζομένους σας για να δίνουν χαρά και στους πελάτες σας!

Τρόποι, υπάρχουν πολλοί. Κι αυτοί και άλλοι.

Πρόθεση και θέληση έχετε;

[Και … κάντε μου μια χάρη … μη μου πείτε ‘δεν έχω χρόνο!’ Δεν είναι υπέρ σας να το λέτε. Δεν είναι επιχείρημα. Πρέπει να μάθετε να διαχειρίζεστε τις προτεραιότητες και τον χρόνο σας ανάλογα. Οι άνθρωποι είναι η Νο1 προτεραιότητά σας! Μην την χάσετε!]

 

(You Make Me Feel So Good music)

 

Σχετικά άρθρα:

Management skills – Η επικοινωνία είναι μονόδρομος!

 

Θέλετε να αναδημοσιεύσετε αυτό το άρθρο στην ιστοσελίδα σας; Επικοινωνήστε μαζί μας.

Μπορείτε επίσης να εκτυπώσετε, να αναπαράγετε και να διανείμετε το άρθρο, εφ’ όσον φαίνονται καθαρά το λογότυπο της Customer Service Greece και το σχετικό ενεργό link.