Φωτογραφία: Pixabay  |  Διάβασμα 3’

 

Ίσως σας φαίνεται παράξενο αλλά αυτή είναι η αλήθεια: ουσιαστικά, δεν πουλάτε προϊόντα!

Οι πελάτες μπαίνουν στο κατάστημά σας για να αγοράσουν κάτι (ή … ‘για να ρίξουν μια ματιά’). Έχουν διαφορετικές φιλοσοφίες, έχουν διαφορετικές ανάγκες και έχουν επίσης και πολλούς και διαφορετικούς λόγους που επισκέπτονται ΕΣΑΣ για να βρουν αυτό που ψάχνουν (ή που νομίζουν ότι ψάχνουν…):

  1. Είδαν ένα προϊόν σε μια τιμή στο internet και θέλουν να τσεκάρουν τη δική σας.
  2. Τους αρέσει η αισθητική, το χρώμα, το στήσιμο, η ποικιλία στο κατάστημά σας.
  3. Διάβασαν/είδαν/άκουσαν διαφήμιση/video.
  4. Έχουν ακούσει καλά λόγια για εσάς από συγγενείς ή φίλους τους.
  5. Έχουν μείνει ικανοποιημένοι σε προηγούμενη επίσκεψή τους από εσάς ή έναν συνάδελφό σας.
  6. Είναι φίλοι σας ή φίλοι του ιδιοκτήτη/προϊσταμένου σας.
  7. Είδαν φως και μπήκαν…

Οι πελάτες έχουν, επίσης, μια βασική αγοραστική φιλοσοφία:

ΘΕΛΟΥΝ να νιώθουν ότι έχουν πεισθεί.

ΘΕΛΟΥΝ να νιώθουν ότι δεν τους κοροϊδεύετε ή τους κλέβετε.

ΘΕΛΟΥΝ να είναι σίγουροι ότι, βγαίνοντας από το κατάστημά σας, θα έχουν κάνει την καλύτερη αγορά.

Και, κυρίως,

ΘΕΛΟΥΝ να αγοράσουν!

Ναι! Όλοι θέλουν να αγοράσουν! Ακόμη και ο πελάτης Τύπου 1-Τιμή, αν βρει έναν λόγο που να δικαιολογεί έστω και λίγο τη διαφορά τιμής, θέλει να πειστεί και θέλει να αγοράσει από εσάς!

Σκεφτείτε: ο πελάτης αποφασίζει μόνος του και παίρνει το δρόμο προς το κατάστημά σας, αποφασίζει μόνος του να ανοίξει την πόρτα του καταστήματός σας, αποφασίζει μόνος του να σας ρωτήσει γι’ αυτό που ενδιαφέρεται.

Με δική του θέληση, με δική του πρωτοβουλία.

Το θέλει και το κάνει.

Και το κάνει ΣΕ ΕΣΑΣ, ΜΕ ΕΣΑΣ, ΓΙΑ ΕΣΑΣ!

Σας δίνει την ευκαιρία να τον εξυπηρετήσετε και να του πουλήσετε!

Κατά συνέπεια, η πολύ βασική δουλειά που πρέπει να κάνετε και για την οποία σας εμπιστεύεται αυτή/-ός που σας προσέλαβε, είναι

να βγάζετε μια θετική, επαγγελματική εικόνα στον πελάτη απέναντί σας!

Και όταν λέμε θετική εικόνα, εννοούμε να κάνετε τον πελάτη να αισθανθεί ότι βρήκε το σωστό μέρος ‘να αφήσει τα λεφτά του’.

Ότι το αξίζετε να σας αφήσει τα λεφτά του!

Γιατί εσείς, αντίθετα από ότι πιστεύει και αντίθετα από άλλα μαγαζιά που έχει επισκεφθεί, δεν πουλάτε προϊόντα στους πελάτες.

Εσείς πουλάτε

ΣΧΕΣΗ

ΣΥΝΕΠΕΙΑ

ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ

ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ

ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ

ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ

ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ!

 

(Ενδεχομένως και αγάπη … – τι ωραία εκτέλεση!) 

 

Θέλετε να αναδημοσιεύσετε αυτό το άρθρο στην ιστοσελίδα σας; Επικοινωνήστε μαζί μας.
Μπορείτε επίσης να εκτυπώσετε, να αναπαράγετε και να διανείμετε το άρθρο, εφ’ όσον φαίνονται καθαρά α) το λογότυπο της Customer Service Greece και β) το σχετικό link.

Print Friendly, PDF & Email