Φωτογραφία: TÜV Hellas (TÜV Nord)  |  Διάβασμα 1’

 

Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε την έναρξη της συνεργασίας της Customer Service Greece με την TÜV Hellas (TÜV Nord Group)!

Η TÜV Hellas είναι πρωτοπόρος φορέας Επιθεώρησης και Πιστοποίησης και προσφέρει πιστοποιήσεις Συστημάτων, Προϊόντων και Προσώπων. Επίσης, οργανώνει και υλοποιεί εκπαιδευτικά προγράμματα.

Όσοι γνωρίζετε την Customer Service Greece, γνωρίζετε ότι οι συνεργασίες μας με οργανισμούς και φορείς εκπαίδευσης είναι μετρημένες ‘στα δάχτυλα του ενός χεριού’. Γιατί είναι λίγες οι εταιρείες που πληρούν τα κριτήρια που κρίνουμε απαραίτητα:

  • ποιότητα και επίπεδο εκπαίδευσης
  • επαγγελματισμός και συνέπεια στην συνεργασία
  • πιστοποίηση γνώσεων με ουσιαστική αξία

Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι η απόφαση για την συνεργασία με την TÜV Hellas ήταν μια εύκολη απόφαση!

Ελπίζουμε να συνεισφέρουμε στο motto της ‘Passion for Training!’

 

Το πρώτο σεμινάριο που θα υλοποιηθεί είναι το ‘Προσωπικές Δεξιότητες και Θετική Εμπειρία Πελάτη’.

Απευθύνεται σε όλους όσοι εργάζονται στην πρώτη γραμμή μιας επιχείρησης και επικοινωνούν με πελάτες.

Τι θα αποκομίσουν και πώς θα ωφεληθούν όσοι συμμετάσχουν:

  • θα κατανοήσουν τι είναι Θετική Εμπειρία Πελάτη
  • θα εφαρμόζουν σωστά 7 δεξιότητες στη καθημερινή τους δουλειά
  • θα διαχειρίζονται αποτελεσματικά και θα κερδίζουν από τα παράπονα και τις δυσκολίες
  • θα ικανοποιούν ακόμη περισσότερο τους πελάτες και θα δημιουργούν ακόμη περισσότερους πιστούς πελάτες για την επιχείρησή τους
  • θα νιώσουν πιο έτοιμοι και σίγουροι να αντιμετωπίσουν οποιονδήποτε πελάτη και οποιαδήποτε κατάσταση
  • θα κάνουν τη δουλειά τους ευκολότερα και αποτελεσματικότερα!

Το σεμινάριο θα υλοποιηθεί online από τις 29 Μαρτίου ως τις 2 Απριλίου 2021.

Διαβάστε εδώ περισσότερες πληροφορίες και δηλώστε συμμετοχή!

Ελπίζουμε να συστήσετε το σεμινάριο σε συνεργάτες σας που μπορούν να ωφεληθούν και σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων!

 

Θέλετε να αναδημοσιεύσετε αυτό το άρθρο στην ιστοσελίδα σας; Επικοινωνήστε μαζί μας.

Μπορείτε επίσης να εκτυπώσετε, να αναπαράγετε και να διανείμετε το άρθρο, εφ’ όσον φαίνονται καθαρά α) το λογότυπο της Customer Service Greece και β) το σχετικό ενεργό link.

Print Friendly, PDF & Email