Διάβασμα 3’   |   Photo by senivpetro – freepik

 

Γνωρίζετε ότι βρισκόμαστε στην εποχή της Εξαιρετικής Εξυπηρέτησης Πελατών, του WOW Guest Experience.

Είναι, ίσως, ο μόνος τρόπος για να αποσπάσετε την εμπιστοσύνη του ταξιδιώτη-πελάτη σας, να τον ενθουσιάσετε, να τον κάνετε αφοσιωμένο πελάτη – repeater.

Και η εξυπηρέτηση που παρέχετε, για να είναι εξαιρετική, πρέπει να περιλαμβάνει συγκεκριμένα στοιχεία.

 

1. Δημιουργήστε στον ταξιδιώτη-πελάτη αξέχαστες στιγμές

Δεν αρκεί πλέον ‘μια απ΄ τα ίδια’. Κανείς δεν θα σας θυμάται και δεν θα έχει λόγο να επιστρέψει στην επιχείρησή σας.

 

2. Χαρείτε, διασκεδάστε, γιορτάστε ΜΑΖΙ με τον πελάτη

Ο ταξιδιώτης-πελάτης θέλει να αισθανθεί οικεία, στο σπίτι του. Ότι είστε φίλος του, ότι χαίρεστε αυθεντικά που τον βλέπετε και τον εξυπηρετείτε, ότι περνάτε καλά μαζί του.

 

3. Surprise & delight

Δημιουργείτε ευχάριστες εκπλήξεις στον πελάτη! Κάντε κάτι που δεν το περιμένει γιατί αυτό τον ευχαριστεί περισσότερο από οτιδήποτε!

 

4. Άψογη οργάνωση και προετοιμασία

Όσο καλύτερα προετοιμασμένοι είστε, τόσο ευκολότερα και γρηγορότερα θα γίνει μια δουλειά. Και, το σημαντικότερο, δεν θα χάσετε το κέφι και την θετική σας διάθεση, δεν θα μεταφερθεί στον πελάτη αρνητική εικόνα από την κακή σας ψυχολογία.

 

5. Πρόβλεψη και ανάληψη πρωτοβουλίας

Σκεφτείτε τι άλλο μπορεί να θέλει, τι θα του αρέσει, τι μπορεί να χρειαστεί, τι του λείπει. Πάρτε την πρωτοβουλία, κάντε κάτι προς αυτή την κατεύθυνση, πριν σας το ζητήσει από μόνος του.

 

6. Συνεχής διαθεσιμότητα και super-άμεση ανταπόκριση

Πρέπει να είστε εκεί όποτε σας θέλει, όταν σας θέλει, να δώσετε άμεσα αυτό που θέλει.

 

7. Гласность – Ειλικρίνεια και διαφάνεια

Μην προσπαθείτε να κρύβετε πράγματα, μην λέτε ψέματα. Ο πελάτης πάντα το καταλαβαίνει. Θέλει να ξέρει τι γίνεται, τι του γίνεται, πώς γίνεται, πώς λειτουργείτε και γιατί.

 

8. Ανάληψη προσωπικής ευθύνης

Ο ταξιδιώτης-πελάτης θέλει να αισθάνεται ότι, σε οποιαδήποτε περίπτωση χρειαστεί, κάποιος θα είναι εκεί! Να αναλάβει την ευθύνη, να κάνει κάτι, να διορθώσει κάτι, να προλάβει κάτι. Και ότι δεν φταίει αυτός ή ήταν τόσο άτυχος που επέλεξε-κατέληξε στην επιχείρησή σας.

 

9. Σημασία στη λεπτομέρεια

Γιατί η λεπτομέρεια είναι που κάνει τη διαφορά. Στη λεπτομέρεια πέφτει το μάτι του πελάτη, την εντοπίζει ευκολότερα απ’ όσο νομίζουμε. Και στην εποχή μας, την εκτιμά και είναι διατεθειμένος να την πληρώσει. Σ’ εσάς, που δίνετε σημασία στη λεπτομέρεια και όχι σε κάποιον άλλο που δεν δίνει.

 

(Saint Motel – Move music)

 

Σχετικά άρθρα:

7 μικρά λάθη, 7 μεγάλα προβλήματα για το ξενοδοχείο σας

Airplanes, hotels & restaurants – εστιάστε στην ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ εξυπηρέτηση

 

Θέλετε να αναδημοσιεύσετε αυτό το άρθρο στην ιστοσελίδα σας; Επικοινωνήστε μαζί μας.

Μπορείτε επίσης να εκτυπώσετε, να αναπαράγετε και να διανείμετε το άρθρο, εφ’ όσον φαίνονται καθαρά το λογότυπο της Customer Service Greece και το σχετικό ενεργό link.