1 Ιουνίου.

Καλό μήνα!

Με το καλό – επιτέλους – ανοίγετε τα ξενοδοχεία και τα εστιατόριά σας!

Έχουμε ταλαιπωρηθεί τόσο πολύ από τον κορωνοϊό, το lockdown, τα πρωτόκολλα, την αβεβαιότητα. Και ακόμη τρέχουμε (και θα τρέχουμε) για να προετοιμαστούμε όπως πρέπει.

Μέσα σε αυτόν το χαμό, πρέπει να είμαστε έτοιμοι και ευδιάθετοι για να εξυπηρετήσουμε σωστά τους πελάτες που θα υποδεχθούμε.

Θέλετε να πάρετε έμπνευση και ιδέες;

Θέλετε να δώσετε ένα power boost στους εργαζόμενους της πρώτης γραμμής;

Έχω ετοιμάσει για εσάς ένα CSI Pack.

Customer Service Inspiration Pack

Είναι μια συλλογή 44 άρθρων, 120 σελίδων, για εργαζόμενους σε ξενοδοχεία και εστιατόρια. Για εξυπηρέτηση πελατών, επικοινωνία και συμπεριφορά, αντιμετώπιση παραπόνων και δύσκολων καταστάσεων, προσωπική βελτίωση, COVID-19, υποδοχή, service.

 

Μερικά από τα θέματα που θα βρείτε στο CSI Pack:

Ο καλός ξενοδόχος, ο κακός πελάτης και το άσχημο marketing
7 μικρά λάθη, 7 μεγάλα προβλήματα για το ξενοδοχείο σας
4 Tips για Top Receptionists
Service εστιατορίου – Συνηθισμένες ‘πατάτες’
Φώναξέ μου τον προϊστάμενό σου!
Τα 29 Χαρακτηριστικά του Ιδανικού Εργαζόμενου
Τι είναι Εμπειρία Πελάτη (και τι δεν είναι)
Ξενοδοχείο ή Airbnb; Εξαρτάται από τον Άνθρωπο και την Εξυπηρέτηση!
Σημασία στη λεπτομέρεια
Πώς να ΜΗΝ παίρνετε feedback από τους πελάτες
Airplanes, hotels & restaurants – εστιάστε στην ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ εξυπηρέτηση
Ποιος είσαι, ρε μεγάλε!!!
Customer Experience στους ρυθμούς της COVID-19…
Εξυπηρέτηση με … τη μάσκα του Zorro
Έξυπνος ή εξυπνάκιας; 3 λάθη και 1 KISS στην επικοινωνία
Ενεργητική ακρόαση = σεβασμός στον πελάτη
Το σύστημα ‘Καθρέφτης’

και πολλά άλλα…

 

Πώς θα χρησιμοποιήσετε το CSI Pack:

  • θα το δώσετε το στους εργαζόμενους της επιχείρησής σας (front office, service, πρώτη γραμμή γενικώς)
  • θα επιλέξετε θέματα για να τα συζητήσετε σε meetings
  • θα οργανώσετε training sessions
  • θα το δωρίσετε σε κάποιον που εκτιμάτε
  • θα κάνετε checklists για αξιολόγηση και αυτο-αξιολόγηση

 

Η τιμή του CSI Pack είναι €24,50. Για 100+ packs υπολογίστε €19,50. (Περιλαμβάνονται έξοδα αποστολής, δεν περιλαμβάνεται ΦΠΑ.)

Η αξία του μπορεί να είναι … ανυπολόγιστη!

 

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με τον Δημήτρη Σεραφειμίδη στο 6972 333 444 ή στο d.serafimides@customerservicegreece.gr.

 

Εύχομαι ολόψυχα να είστε καλά, εσείς, οι οικογένειές σας, οι φίλοι σας, οι συνεργάτες σας.

Εύχομαι καλή σαιζόν, χωρίς προβλήματα.

Και εύχομαι κι ελπίζω να υποδεχτείτε πολύ περισσότερους πελάτες απ’ όσους υπολογίζετε!