Διάβασμα 5’  |  Φωτογραφία: Pexels

 

Ένα … ‘προαιώνιο’ παράπονο των εργαζομένων είναι ότι δεν ακούν ένα ‘ευχαριστώ’ από τον manager τους. Ακούγεται απλό κι όμως είναι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι προϊστάμενοι, οι διευθυντές και οι επιχειρηματίες.

Το ‘ευχαριστώ’ δείχνει την ευγνωμοσύνη, τη χαρά για τη συνεργασία, την εκτίμηση για την προσπάθεια. Δείχνει ότι είστε δίπλα στους εργαζομένους. Συμβάλλει στο team building. Παρακινεί, δημιουργεί θετικό κλίμα και αλληλοσεβασμό. ‘Φτιάχνει’ την ομάδα, το τμήμα, την επιχείρηση για το αύριο.

Μια περίοδος διακοπών, οι γιορτές, το τέλος ή η αρχή ενός έτους, είναι ο ιδανικός χρόνος για να πείτε ένα επίσημο και συνολικό ‘ευχαριστώ’ στην ομάδα σας. Προφορικό ή – ακόμη καλύτερα – γραπτό.

Αυτό σκέφτηκε ο Μαρίνος Αγορίτσας, Technical Manager, Automotive Consumer Solutions, στον Όμιλο Επιχειρήσεων Σαρακάκη.

Και αυτή είναι η επιστολή που έστειλε στην ομάδα του με τίτλο “It’s not where you are in life, it’s who you have by your side that matters”.

 

Αγαπητή μου Ομάδα,
Πέρασε ένα πολύ απαιτητικό 2023, έτος κατά το οποίο πορευτήκαμε μαζί, αγωνιστήκαμε, κουραστήκαμε, παλέψαμε, ματώσαμε. Πέσαμε πολλές φορές, αλλά σηκωθήκαμε περισσότερες. Και τελικά είμαστε πάλι εδώ, όλοι μαζί, στο τέλος αυτού του έτους δυνατότεροι από ποτέ, αλλά πάνω από όλα περισσότερο ενωμένοι και πιο έτοιμοι να δώσουμε μεγαλύτερο και δυσκολότερο αγώνα για το 2024.
Να θυμάστε, ό,τι δεν μας σκοτώνει, μας κάνει δυνατότερους!
Αισθάνομαι Ευλογημένος και Τυχερός που σας έχω δίπλα μου και νιώθω εξαιρετικά περήφανος που ανήκω και ηγούμαι της Καλύτερης Ομάδας του Ομίλου. Είμαι πεπεισμένος ότι χωρίς εσάς δεν θα αισθανόμουν τη σιγουριά και τη βεβαιότητα της επιτυχίας όπως την αισθάνομαι τώρα που σας έχω δίπλα μου. Αυτό που με κρατά όρθιο και έτοιμο να ανταπεξέλθω σε κάθε δυσκολία, είναι η δύναμη που μου δίνει η παρουσία σας, η στήριξή σας, η βοήθειά σας.
Παρακαλώ, τα «παλαιά» μέλη της Ομάδας να συνεχίσετε να δίνετε τη στήριξη και τη σωστή κατεύθυνση στα νέα μέλη. Η εμπειρία σας είναι πολύτιμη και θα πρέπει να την προσφέρετε απλόχερα. Σας ευχαριστώ για το παρελθόν, σας ευχαριστώ επίσης, εκ των προτέρων, και για το μέλλον.
Θα παροτρύνω τα junior μέλη να μην επιτρέψετε σε κανέναν να κλέψει τα Όνειρά σας. Αντίθετα να αποκτήσετε στόχους και να τους κυνηγάτε μέχρι να τους φτάσετε. Δεν υπάρχει ανεκπλήρωτο όνειρο. Υπάρχει μόνο έλλειψη προσπάθειας για να φτάσετε στην εκπλήρωσή του. Όταν βάλετε έναν στόχο τον οποίον θέλετε πραγματικά να πετύχετε, δεν θα υπάρξει τίποτα που θα σας σταματήσει να τον εκπληρώσετε. Το σύμπαν «συνωμοτεί» υπέρ σας! Αν θέλετε και εγώ παρέα!
«Μην αφήσετε ποτέ τις αναμνήσεις σας να είναι καλύτερες από τα Όνειρά σας», Doug Ivester, American businessman
Μέσα από τις παραπάνω διαδικασίες, ο κάθε ένας μαθαίνουμε από τον άλλον και αυτό είναι πολύ Όμορφο. Προσωπικά, καθημερινά μαθαίνω από όλους σας, ακόμα και από εσάς που θα μπορούσατε να είστε παιδιά μου. Εύχομαι να καταφέρνω και εγώ να σας βελτιώνω και να σας εξελίσσω, μέσα από τις καθημερινές συμβουλές μου, διεργασίες, καθήκοντα και αρμοδιότητες που σας αναθέτω.
Μη φοβάστε να τολμάτε, να παίρνετε πρωτοβουλίες και να κάνετε λάθη. Είναι φυσιολογικό. Προσωπικά, κάνω τα περισσότερα από όλους σας, και ζητάω συγγνώμη για αυτό. Μέσα από αυτά όμως, όλοι μαθαίνουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Μη φοβάστε να προσπαθείτε, να ρισκάρετε, να αποτυγχάνετε. Θα είμαι δίπλα σας για να σας βοηθήσω. Εγώ και όλη η Ομάδα. Σημασία έχει να προσπαθείτε πραγματικά για το Όνειρό σας.
«Έχω αστοχήσει σε πάνω από 9.000 σουτ στην καριέρα μου. Έχω ηττηθεί σε σχεδόν 300 παιχνίδια. 26 σουτ που θα χάριζαν τη νίκη, δε μπήκαν ποτέ. Απέτυχα ξανά και ξανά στη ζωή μου. Γι’ αυτό και πέτυχα», Michael Jordan, Αμερικανός καλαθοσφαιριστής
Σας ευχαριστώ που είστε δίπλα μου και με στηρίζετε με αυτόν τον τρόπο. Αυτό θα με κάνει να χαμογελώ όταν θα αναπολώ την εργασιακή μου καριέρα. Την αξία που εσείς μου δώσατε.
Για μένα πιο σημαντικό ρόλο από τα νούμερα και τους αριθμούς παίζουν οι άνθρωποι και πώς αυτοί αισθάνονται μέσα στην Ομάδα μας.
Παρακαλώ να είμαστε Ταπεινοί, να διατηρούμε το βλέμμα χαμηλά, αλλά ταυτόχρονα επειδή είμαστε οι Καλύτεροι, να έχουμε το Κεφάλι Ψηλά.
Σας εύχομαι το νέο έτος να φέρει σε εσάς και τους ανθρώπους που αγαπάτε Υγεία, «Ισορροπία» (σε όλα τα επίπεδα), Αγάπη και Ευτυχία!
Να θυμάστε ότι τα καλύτερα είναι μπροστά μας!
Σας ευχαριστώ.
Ο Υ. σας.
Με εκτίμηση,
Μαρίνος

 

Ο Άνθρωπος και ο manager

Έχω τη χαρά να συνεργάζομαι με τον Μαρίνο.
Όταν τον γνώρισα, σκέφτηκα ‘ρε, μπας…’;
Όταν τον γνώρισα καλύτερα, είδα ότι πίστευε πραγματικά αυτά που έλεγε.
Όταν τον γνώρισα ακόμη καλύτερα, είδα ότι τα υποστήριζε στην πράξη.

Ο Μαρίνος είναι τύπος WYSIWYG – What You See Is What You Get. Έχει θετικότητα, ενθουσιασμό, θυμό, απογοήτευση, όραμα, ομαδικότητα, αγάπη, νεύρα, ειλικρίνεια, πάθος, στενοχώρια, αισιοδοξία, εκνευρισμό.

Είναι πρώτα Άνθρωπος – με τα προτερήματα και τα ελαττώματά του – και μετά manager.

Και επειδή είναι πρώτα Άνθρωπος, είναι καλός manager.

Και όπως όλοι οι Άνθρωποι, ξέρει να λέει ‘ευχαριστώ’. Όχι γιατί πρέπει ή γιατί τον συμφέρει.

Γιατί το εννοεί!

 

Σημείωση 1: Το ‘ευχαριστώ’ να είναι σωστό ‘ευχαριστώ’! Έχω παρευρεθεί σε κοπή πίτας που ο επιχειρηματίας και CEO άρχισε με το κλασικό ‘η εταιρεία είστε εσείς’, ευχαρίστησε τους εργαζομένους για τις προσπάθειές τους και τη συνεισφορά τους στα αποτελέσματα και έκλεισε λέγοντας ότι δεν ήταν και τόσο ευχαριστημένος με τα αποτελέσματα και ότι του χρόνου πρέπει να δουλέψουν περισσότερο…

Σημείωση 2: Στο τέλος της επιστολής, ‘Ο Υ. σας’ σημαίνει ‘Ο Υπηρέτης σας’. Ο Μαρίνος είναι αυθεντικός Servant Leader. Ένας από τους λίγους managers που κατανοούν ότι η δουλειά τους είναι να βοηθούν, να υποστηρίζουν, να ‘καθαρίζουν’, για να κάνει τη δουλειά του αποτελεσματικά ο κάθε εργαζόμενος και η ομάδα συνολικά.

 

Thank you music

 

Δείτε επίσης:

Αντιμετωπίστε τους εργαζομένους ως (καλούς) πελάτες

6 τρόποι παρακίνησης εργαζομένων στην Εξυπηρέτηση Πελατών

 

Θέλετε να αναδημοσιεύσετε αυτό το άρθρο στην ιστοσελίδα σας; Επικοινωνήστε μαζί μας.
Μπορείτε επίσης να εκτυπώσετε, να αναπαράγετε και να διανείμετε το άρθρο, εφ’ όσον φαίνονται καθαρά το λογότυπο της
Customer Service Greece και το σχετικό ενεργό link.

Print Friendly, PDF & Email