Διάβασμα 2’  |  Φωτογραφία Antonius Ferret από Pexels

 

Γίνεται μεγάλη κουβέντα τελευταία περί Εμπειρίας Πελάτη (Employee Experience). Χαίρομαι ιδιαίτερα γιατί, εδώ και πολλά χρόνια, το motto της Customer Service Greece είναι Happy People, Higher Profits. Και όταν λέμε ‘People’ δεν αναφερόμαστε μόνο (και με … πονηριά) στους πελάτες, που όταν είναι ‘Happy’ μάς φέρνουν περισσότερα χρήματα. Αναφερόμαστε πρώτιστα στους εργαζομένους της επιχείρησης.

Νομίζω ότι το μήνυμα είναι απλό και ευνόητο:

αν είναι χαρούμενοι οι εργαζόμενοι, θα κάνουν σωστά τη δουλειά τους, θα κάνουν χαρούμενους τους πελάτες και αυτοί θα αφήνουν (ευχαρίστως) τα χρήματά τους στην επιχείρησή σας.

Όλοι σας – ως πελάτες – επισκέπτεστε ή τηλεφωνείτε σε επιχειρήσεις. Από το ύφος και την επικοινωνία των εργαζομένων (ακόμη και από το πώς γράφουν…) καταλαβαίνετε αν περνούν καλά ή όχι. Και, συνηθέστατα, ανάλογη είναι η εξυπηρέτηση που σας δίνουν και η συνολική εμπειρία πελάτη.

 

The Happiness Advantage

Οφείλω να το ομολογήσω, δεν ήξερα ότι υπάρχει και σχετική θεωρία στην Ψυχολογία: ‘The Happiness Advantage’! (Διαβάστε περισσότερα εδώ.)

Η βασική ιδέα είναι ότι υπάρχει σαφής συσχετισμός ανάμεσα στην προσωπική ευτυχία και την επαγγελματική επιτυχία. Όσο πιο χαρούμενος είναι ένας άνθρωπος, τόσο πιο επιτυχημένος θα γίνει. Αυτό το επιβεβαιώνουν τα αποτελέσματα ερευνών στην Ψυχολογία, στη Νευρολογία, στο Management. Πάνω απ’ όλα, το επιβεβαιώνει η καθημερινότητα σε χιλιάδες επιχειρήσεις σε όλον τον κόσμο.

 

Μεταφέρετε αυτήν την αρχή στην επιχείρησή σας

Φροντίστε οι εργαζόμενοι στην ομάδα, στο τμήμα ή την επιχείρησή σας να έχουν θετική ψυχολογία, να είναι χαρούμενοι, να αισθάνονται καλά. Έτσι θα είναι πιο ενεργητικοί, παραγωγικοί και ανθεκτικοί. Θα είναι πιο involved και engaged.

Και – το καταλαβαίνετε – είναι εντυπωσιακά εύκολο να δημιουργήσετε χαρούμενο και θετικό περιβάλλον στην επιχείρησή σας. Μπορείτε να σκεφτείτε χιλιάδες ιδέες.

 

Εφόσον…

Εφόσον υπάρχει η θέληση και η κατεύθυνση από την κορυφή της πυραμίδας. Από τον Επιχειρηματία, τον CEO, τους Διευθυντές. Αυτή είναι η μόνη και απαραίτητη προϋπόθεση για να δημιουργηθεί μια θετική και υγιής κουλτούρα σε τμήματα, διευθύνσεις, οργάνωση, διαδικασίες.

 

Υπάρχει κάποιος που διαφωνεί;

Δεν είναι καλύτερο να δουλεύουμε γελώντας και περνώντας καλά;

Και αυτή η υγεία και η χαρά θα μεταφερθεί στους πελάτες σας!

 

Μήπως να ξανασκεφτούμε την σχέση κόστους-ωφέλειας, να επενδύσουμε και να δημιουργήσουμε (πιο) θετικό περιβάλλον εργασίας; Όσο μικρή ή μεγάλη κι αν είναι η επιχείρησή σας, ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ!

 

(Love & Happiness music)

 

Διαβάστε επίσης:

Ποιος είναι ο επιτυχημένος leader σήμερα;

‘Γιατί δε φοράς κράνος;’

 

Θέλετε να αναδημοσιεύσετε αυτό το άρθρο στην ιστοσελίδα σας; Επικοινωνήστε μαζί μας.

Μπορείτε επίσης να εκτυπώσετε, να αναπαράγετε και να διανείμετε το άρθρο, εφ’ όσον φαίνονται καθαρά το λογότυπο της Customer Service Greece και το σχετικό ενεργό link.

Print Friendly, PDF & Email