Blog

Δεν αξίζει η Εμπειρία Πελάτη κάτι περισσότερο από €1,72;

Διάβασμα 5’  |  Φωτογραφία: wayhomestudio από freepik   Πώς και πόσο αξιολογούμε την Εμπειρία Πελάτη; Έχω δει κι έχω ακούσει πολλές ιστορίες εξυπηρέτησης πελατών. Κι έχω και πολλές δικές μου. Αλλά, να δημιουργείται θέμα για την επιστροφή €1,72 - ναι, σωστά διαβάζετε, ένα ευρώ και εβδομήντα δύο λεπτά του ευρώ - και μάλιστα από λάθος της επιχείρησης, [...]

Τι δουλειά κάνετε;

Διάβασμα 3’  |  Φωτογραφία: master1305 από freepik   Εργαζόμενος και manager Γιατί πολλοί εργαζόμενοι δεν αποδίδουν στη δουλειά τους; Γιατί δεν δίνουν αυτό που περιμένουν οι πελάτες; Γιατί τους λείπει ένα βασικό κομμάτι του puzzle. Αυτό που συνδέει το 'τι πρέπει να κάνω' με το 'γιατί πρέπει να το κάνω'. Όταν οι εργαζόμενοι κατανοούν το ρόλο και [...]

Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση – Ερωτήσεις και Rapport

Διάβασμα 3’  |  Φωτογραφία: wayhomestudio από freepik   Πριν μερικές ώρες, μιλούσα με υποψήφιους πελάτες σχετικά με ένα project στο Call Center της επιχείρησής τους. Μου ανέφεραν ως επιθυμητά σημεία βελτίωσης 1. τις ερωτήσεις και 2. τη σύνδεση με τον πελάτη. Και πρέπει να συμφωνήσω ότι αυτά είναι δύο στοιχεία που έχουν μεγάλη σημασία στην τηλεφωνική [...]

Βάλε λίγη CX σως και δώσ’ το!

Διάβασμα 3’  |  Φωτογραφία: freepik   Έχω την αίσθηση ότι κάπως έτσι βλέπουν την Εξυπηρέτηση και την Εμπειρία Πελάτη μερικές επιχειρήσεις… Σαν σάλτσα που την προσθέτεις για να βελτιώσεις τη γεύση σε ένα (άνοστο;) φαγητό.   Σε ένα εστιατόριο Μιας και το ξεκίνησα γαστρονομικά, ας το συνεχίσω έτσι. Τη σάλτσα, λοιπόν, τη βάζουμε στο φαγητό για [...]

‘Ξέρεις πόσοι περιμένουν απ’ έξω;’ – Turnover εργαζομένων πρώτης γραμμής

Διάβασμα 4′  |  Φωτογραφία: Siska Vanhooren από Pixabay   Συνεργάστηκα πριν μερικά χρόνια με μια επιχείρηση, πολύ γνωστή στον κλάδο της, της οποίας ο ιδρυτής και CEO μου έδωσε την ‘κατεύθυνση’ να πείσω τους εργαζομένους να δουλεύουν περισσότερο αναφέροντάς τους το ... επιχείρημα ‘ξέρετε πόσοι περιμένουν απ’ έξω;’ Προσπάθησα - όσο κομψά μού επιτρέπει η φύση μου [...]

Free Webinar – Ομαδική Συνεργασία και Διοίκηση Ομάδας

Ένα δωρεάν webinar με συμβουλές και team building tips για να βελτιώσετε την ομαδική συνεργασία και να χτίσετε δυνατές ομάδες. Για υπευθύνους, supervisors, προϊσταμένους, διευθυντές. Για όσες και όσους διοικείτε ανθρώπους, ομάδες, επιχειρήσεις και θέλετε να αναπτύξετε τα management skills σας.   Τι θα δείτε και τι θα ακούσετε: ✅ Χαρακτηριστικά ομάδας ✅ Πόσο ομαδικός πάικτης είστε; [...]

Free Webinar – Επικοινωνία για Managers

Ένα δωρεάν webinar με συμβουλές και tips επικοινωνίας management. Για υπευθύνους, supervisors, προϊσταμένους, διευθυντές. Για όσες και όσους διοικείτε ανθρώπους, ομάδες, επιχειρήσεις και θέλετε να αναπτύξετε τα management skills σας.   Τι θα δείτε και τι θα ακούσετε: ✅ Στόχοι επικοινωνίας ✅ Εμπόδια επικοινωνίας ✅ Πώς θα επικοινωνείτε πιο αποτελεσματικά ✅ Θετική στάση και αυτοπεποίθηση στην [...]

Προσωπική ανάπτυξη – Πλανάσαι πλάνην οικτράν…

Διάβασμα 3'  |  Φωτογραφία: cookie_studio από Freepik   Ίσως συμβαίνει και σ' εσάς. Όσο μεγαλώνω τόσο πιο απλά βλέπω κάποια πράγματα και τόσο πιο αβίαστα κατανοώ κάποιες αλήθειες. Και εκτιμώ ότι, αν συμφωνήσουμε σε μερικές αρχές-αξίες-φιλοσοφίες με τους ανθρώπους που συνεργαζόμαστε και συμβιώνουμε, θα είμαστε περισσότερο ικανοποιημένοι από τη δουλειά και τη ζωή μας. Δεν θα [...]

Η Μαίρη δεν τρώει χοιρινό*

Διάβασμα 4’  |  Φωτογραφία: benjamin lehman από Unsplash   *εμένα τρώει 😊   Ποια είναι η φιλοσοφία εξυπηρέτησης στην επιχείρησή σας, στο ξενοδοχείο σας, στο κατάστημά σας; Γιατί δεν έχετε πελατοκεντρική φιλοσοφία;   Το παράδοξο της εξυπηρέτησης Είμαι σίγουρος ότι παρατηρείτε κι εσείς το παράδοξο που συμβαίνει στις περισσότερες επιχειρήσεις. Όλες οι επιχειρήσεις θέλουν να βγάλουν [...]

Happy People, Higher Profits!

Διάβασμα 2’  |  Φωτογραφία Antonius Ferret από Pexels   Γίνεται μεγάλη κουβέντα τελευταία περί Εμπειρίας Πελάτη (Employee Experience). Χαίρομαι ιδιαίτερα γιατί, εδώ και πολλά χρόνια, το motto της Customer Service Greece είναι 'Happy People, Higher Profits'. Και όταν λέμε ‘People’ δεν αναφερόμαστε μόνο (και με … πονηριά) στους πελάτες, που όταν είναι 'Happy' μάς φέρνουν περισσότερα [...]

Go to Top